Gå til innhold

Erfaringer Med Play.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir vel litt drøyt å "skylde" på Play når Posten ikke klarer å levere eller Tollvesnet forlanger moms for en vare på over 200 spenn?

 

Etter mange års shopping på play.com har jeg aldri hatt noe problemer med dem. Dog har jeg som mange andre her opplevd problemer med Posten, men da har Play ryddet opp.

Lenke til kommentar

Virker som play.com sliter litt med levering for tiden. Har bestilt 4 filmer derfra siste uken, og i dag kom leveringsbekreftelse på den første jeg bestilte (Ratatouille/Pixar Shorts Blu-Ray, bestilt 11.07.08). Resten, som ble bestilt i dagene etterpå er ennå ikke sendt. Synd, har alltid syntes det var greit å bestille derfra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ
jeg venter på et spill de sendte 25 juni.. SPillet jeg bestilte dagen etterpå har kommet for mange dager siden..
Jeg venter fortsatt på et spill sendt 11. juli, er godt mulig at det er posten som har driti på draget her.
Lenke til kommentar

Bare poste min brukererfaring:

 

Bestilte 2 bøker 4. august

De stod som postet 5. august

Fikk den ene i posten lørdag 9. august.

 

Håper den andre ligger i posten idag, ellers er jeg litt usikker på hva som har skjedd. Uansett er leveringen relativt rask.

 

EDIT:Den andre boken kom dagen jeg skrev denne posten

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Sjekket "Order History" på Play.com nå.

Første bestilling jeg gjorde hos de var DVD filmen "Pi" til £10 i November 2001.

Aldri hatt noe problem med de, men i senere tid har jeg gått over til Ebay mye gunnet *GIFT* og "$19.95" value!

Men bestilte senest på Fredag ett Xbox 360 spill hos Play.com, nå er det sendt!

Lenke til kommentar
riktig som folk skriver. 25 % mva og tollgebyr.

 

Play.com merker ikke varene de selger med gift. Da må du gjøre som meg å handle på ebay. Mail først til selger og spør om han merker med "gift" og gave 25 $. Funket for meg det på vare for 12.000,- :thumbup:

 

 

Hvis varen blir borte får du bare dekket 25$ også.

Lenke til kommentar

Kjøpte en bok til 10 pund, og merkelig nok var den merket med gift da jeg fikk pakken i posten. litt rart. Hadde aldri anmodet om at de skulle merke den som gift.

Men jeg har bare gode ting å si om play.com.

 

Fikk Prince of persia og pure i posten i dag, og mirrors edge kommer om et par dager. Da har jeg totalt betalt 420 kroner for 3, nye og gode spill. Lang nese til Elkjøp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...