Gå til innhold

Erfaringer Med Play.com?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser at play.com hat utrolig billige spill og tilbehør etc..

Og lurer på om noen her har erfaringer med dem?

Jeg vil først og fremst kjøpe ps3 spill fra dem.

Og jeg har noen spørsmål angående det..

Hva ligger frakt på ca?

Merker de gaven som " gift " eller " under 20$ "?

Hvor lang leveringstid er det?

 

Og har du gode erfaringer med dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Hmm:/..

Hvis de gjør det blir det toll:/

Noen her som har kjøpt varer over 200kr fra dem?

 

Mener det er flere som har prøvd å sende mail til dei om det. Men dei har visst svart høflig tilbake om at dei ikkje kommer til å gjøre det.

Så enten må du belage deg på å betale masse ekstra, eller handle for under 200 kr.

Lenke til kommentar
Og...Med tanke på ebay...

Hvem er det som betaler først? Kjøper eller selger?

Er skeptisk til og betale først med tanke på svindel etc..

 

Selgeren skal vel sjeldent betale noe, men hvis du tenker på om de sender fra seg uten å motta betaling først så er det svært sjelden. Jeg har brukt ebay ca 20 ganger, og har blitt svindlet 1 av de.

 

Play har jeg brukt ofte, men holder meg alltid under tollgrensa.

Lenke til kommentar

ingen firma har lov å merke sendingene med gift eller lavere verdi. Beste eksempelet er lookfantastic som selger kosmetikk på internett. De merket med lavere verdi og var veldig populært i norge. Så fikk tollvesenet tips om dette og stoppet plutselig 3000 pakker og firmaet fikk bot. Dette kan fort skje med andre også hvis pågangen øker.

 

Når det gjelder ebay så er jo første reglel å sjekke selges rating og tilbakemeldinger. Ut fra det har jeg aldri hatt noen problemer. Kjøpt masse grafikkort, minne og prosessorer på ebay uten problem.

Lenke til kommentar
ingen firma har lov å merke sendingene med gift eller lavere verdi. Beste eksempelet er lookfantastic som selger kosmetikk på internett. De merket med lavere verdi og var veldig populært i norge. Så fikk tollvesenet tips om dette og stoppet plutselig 3000 pakker og firmaet fikk bot. Dette kan fort skje med andre også hvis pågangen øker.

 

Når det gjelder ebay så er jo første reglel å sjekke selges rating og tilbakemeldinger. Ut fra det har jeg aldri hatt noen problemer. Kjøpt masse grafikkort, minne og prosessorer på ebay uten problem.

 

Menmen, bestiller fra Lookfantastic.com uansett, kjøper en hårgel i ny og ne, selv om jeg betaler frakt bestiller jeg alltid under 200kr, altså kun en ting om gangen, sparer penger på det likevel.

Lenke til kommentar

har alltid hatt gode erfaringer med play.com. som oftes bestilt for under 200,-. De gangene jeg har bestilt en pakke som var over har jeg måttet betale toll.

Men på pakken jeg fikk i dag så hadde play.com av en eller annen grunn skrevet over dobbelt verdi på utsiden av pakken (kostet egentlig 17.99 men der stod det 38 pund), så jeg måtte betale toll hvis jeg ville ha den ut. Gikk til play sine nettsider for å sende en mail om dette, men der har de ingen email adresse som jeg kan kontakte dem på (finner den ihverfall ikke, noen som har den?). Synes dette var ganske dårlig, men alltid hatt gode erfaringer før..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...