Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå!

 

Gah, heldig du :)

 

Jeg, og mine 4 kompiser, har fremdeles ikke billetter! Har rss feed på finn.no om noen ærlige og hederlige mennesker med 4 metallica billetter til overs vil selge til vanlig pris, hehe...

 

Det er få, skal jeg fortelle deg -.-

Lenke til kommentar
Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå!

 

Gah, heldig du :)

 

Jeg, og mine 4 kompiser, har fremdeles ikke billetter! Har rss feed på finn.no om noen ærlige og hederlige mennesker med 4 metallica billetter til overs vil selge til vanlig pris, hehe...

 

Det er få, skal jeg fortelle deg -.-

 

Jeg har også spurt litt rundt på finn.no, men der sier de bare noe slikt som "1000 kroner er for lite, minst 2500". (eller langt mer)

Lenke til kommentar
Ser det ligger en del biletter på finn.no til 890,- Blir de solgt til denne prisen eller er det høystbydene over?

Er ikke ute etter biletter ettersom jeg har, men er bare litt nysgjerrig siden de var mye dyrere tidligere...

Det er bare får at de ikke skal bli fjernet fra Finn.no.

Kontakten en av dem, og han ville ha 2,500.

Lenke til kommentar
Ser det ligger en del biletter på finn.no til 890,- Blir de solgt til denne prisen eller er det høystbydene over?

Er ikke ute etter biletter ettersom jeg har, men er bare litt nysgjerrig siden de var mye dyrere tidligere...

Det er bare får at de ikke skal bli fjernet fra Finn.no.

Kontakten en av dem, og han ville ha 2,500.

Ok. Prisene er fortsatt like stive ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...