Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Kom til betalingen på Billettservice jeg. Fylte inn all kortinformasjon og trykte ok, og da klikka det. Ble kasta ut og dermed ingen billetter på meg og venninna mi.

 

Er fortsatt sur for det, hehe.. :p Men men.

Kødder du? Hadde jeg vert deg hadde jeg forlanget billetter. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du jo stå og se på publikum gjennom hele konserten. Det er jo det vaktene er der for, å hjelpe de som trenger assistanse eller få fjerna idiotene som ødelegger for andre. Om du faller for fristelsen og ser på, så tror jeg at du kan bli beordret til en annen posisjon eller noe. Firmaene satser veldig på å opptre profesjonelt.

 

 

Men jeg skjønner at det var på morro ;)

Lenke til kommentar
Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå!

 

Kjøpte du en billett til mye mer enn den vanlige prisen? lurer bare på om det bare er jeg i landet som selger til vanlig pris når det gjeller kamerater...

Nypris = vanleg pris..

Lenke til kommentar
Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå!

 

Kjøpte du en billett til mye mer enn den vanlige prisen? lurer bare på om det bare er jeg i landet som selger til vanlig pris når det gjeller kamerater...

Lær deg å lese :p

Lenke til kommentar

Jeg personlig ser ikke noe forkastelig eller skammelig i å ville ha betalt det en vare er verdt. Billetter nå være den eneste varen her i landet som har en slik særbeskyttelse. Det at noen tjener penger på det gjør også at man kan få tak i billetter om man skulle trenge det. Billetthandel har som det meste annet både positive og negative sider, men noen skal jo kun fokusere på det negative..

Men "svartebørs" er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart at Metallica setter konserten sin til Bergen som har kapasitet til 20.000 mennesker, hvis jeg ikke husker helt feil?

Synes prisen var litt i det stiveste laget også, men uansett så ser jeg dem på Rock Am Ring!

Gleder meg stort!

Endret av Typhoeus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...