Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når de spilte på Valle Hovin sto jeg helt først :D Man da kom jeg klokka 9 om morgnen da og sto IKKE først i kø ;)

 

Jeg rusla bort til Valle Hovin par minutter før turboneger gikk på scena jeg... kom inn og smatt inn fremst i innslusingene til den fremste bølgebryteren.... etter Turbo og HIM var ferdig å skralle sto jeg ca 10 meter unna å være helt i gjerdet som holder publikum på plass mot scena.... såe... vakke no stress å komme langt frem for min del i alle fall...

 

Min posisjon etter å ikke ha stått i kø så altforlenge:

 

http://www.youtube.com/watch?v=I-tQ_YZHMdo Intro + Creeping Death

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qq4ISRJexRA ONE

 

http://www.youtube.com/watch?v=gAzozz90SkA Sandman Clip

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Jeg rusla bort til Valle Hovin par minutter før turboneger gikk på scena jeg... kom inn og smatt inn fremst i innslusingene til den fremste bølgebryteren.... etter Turbo og HIM var ferdig å skralle sto jeg ca 5-6 meter unna å være helt i gjerdet som holder publikum på plass mot scena.... såe... vakke no stress å komme langt frem for min del i alle fall...

Hvordan kom du inn da? Nå jeg så etter stod det vakter og passet på at det ikke kom flere inn!?

Lenke til kommentar
Jeg rusla bort til Valle Hovin par minutter før turboneger gikk på scena jeg... kom inn og smatt inn fremst i innslusingene til den fremste bølgebryteren.... etter Turbo og HIM var ferdig å skralle sto jeg ca 10 meter unna å være helt i gjerdet som holder publikum på plass mot scena.... såe... vakke no stress å komme langt frem for min del i alle fall...

Hvordan kom du inn da? Nå jeg så etter stod det vakter og passet på at det ikke kom flere inn!?

 

Det var vell ikke helt fullt da vel.... ikke veit jeg under turbo konserten var det ikkeno problem å gå ut og inn for å kjøpe øl....

Lenke til kommentar

Sattan så nervøse dere er for de billettene! SLÆPPÆÆÆ!!!! De kommer!! Har dere betalt og kvittering er mottatt, og er det en sånn infogreie på profilen deres på billettservice.no at billettene er kjøpt og betalt og sendt bla bla bla så er vel alt i orden!!! (Sjekk da for guds skyld at adressen på profilen din/deres er den dere ønsker billettene sendt til)

 

Så kan dere VÆRSÅSNILL snakke om noe annet enn "ånei billettene mine er ikke kommet" "jeg bestillte mine hvor er de??" "jeg tror jeg betalte for mine billetter, men husker ikke, hvor kan de være" preiket deres nå? GIDD!

 

Sorry ass! Men nå får dere smøre dere med litt tolmodighet ;)

 

DE KOMMER!!!!!

Lenke til kommentar
Ok, då er det nok to inngangar. Eg har berre vore på konsert der ein gong før, og då (trur) eg det berre var inngang ved Bontelabo. Er det inngang gjennom festningen kanskje? Uansett er det mykje færre enn på Valle Hovin, det var jo tross alt det som var poenget.

 

Hvorfor skal det vere 2 innganger når det står tydelig HOVEDINNGANG på billettene?

Lenke til kommentar
Er det slik å forstå at billettservice slipper litt billetter i drypp ennå, eller er de helt bunnskrapt?

 

Da er det vel umulig å skaffe seg billetter hvis man ser bort i fra skamløs overprising på svartebørsmarkedet? :(

 

Send mail til grieghallen;)

men det er med hotelrom da, Jeg kjøpte der for bare noen dager siden:P

2200,- per pers med billett i dobbeltrom inkl. frokost:P

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, då er det nok to inngangar. Eg har berre vore på konsert der ein gong før, og då (trur) eg det berre var inngang ved Bontelabo. Er det inngang gjennom festningen kanskje? Uansett er det mykje færre enn på Valle Hovin, det var jo tross alt det som var poenget.

Hvorfor skal det vere 2 innganger når det står tydelig HOVEDINNGANG på billettene?

Fordi Jooakim seier det var to innganger på Stones-konserten. Det står mykje løye på billettane og eg kjenner til området så det verkar naturleg det Jooakim seier om Stones-konserten. På billettane kan det godt stå hovudinngang sjølv om det er fleire inngangar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...