Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grieghallen selger billetter nå, med hotellrom

 

flyplass hotellet + billett: 2200,-

 

Rica (sentrum) + billett: 2800,-

 

Tror ikke det er mange av disse altså. Litt dyrt, men bedre enn å handle med en eller annen svartebørsk*k :)

 

Og nei..du får ikke kjøpt kun billett, uten rom...

Endret av boogiesg84
Lenke til kommentar
Grieghallen selger billetter nå, med hotellrom

 

flyplass hotellet + billett: 2200,-

 

Rica (sentrum) + billett: 2800,-

 

Tror ikke det er mange av disse altså. Litt dyrt, men bedre enn å handle med en eller annen svartebørsk*k :)

 

Og nei..du får ikke kjøpt kun billett, uten rom...

 

 

Hvor??

Er på Grieghallen sine sider, men står ingen ting om Metallica der:S Ikke om man søker på det heller:S

Lenke til kommentar
Grieghallen selger billetter nå, med hotellrom

 

flyplass hotellet + billett: 2200,-

 

Rica (sentrum) + billett: 2800,-

 

Tror ikke det er mange av disse altså. Litt dyrt, men bedre enn å handle med en eller annen svartebørsk*k :)

 

Og nei..du får ikke kjøpt kun billett, uten rom...

 

 

Hvor??

Er på Grieghallen sine sider, men står ingen ting om Metallica der:S Ikke om man søker på det heller:S

 

nei...se på kontakt-info siden og under billettsalg...ah what the hell...ring 55 21 61 50

Eller send mail til [email protected]

Lenke til kommentar
Noen som har fått billettene sine? Jeg har fortsatt ikke fått dem.

 

Har heller ikke fått dem. Bor 20 min fra Bergen. Er det ikke der de sendes fra?

 

Sendes fra Mo i Rana, ihvertfall der de sendte Foo Fighters billetten min fra.

Har btw. ikke fått Metallica billetten min ennå heller, er vel bare å smøre seg med tålmodighet

Lenke til kommentar
sånn når konserten spilles... hvordan får du plasser langt fremme??? er det sånn att de som venter leeeeeenge får stå fremst eller er det bare snakk om flaks for og havne langt fremme???

Du skal vel ha utrolig flaks hvis du kommer langt fram ved ikke å stå i kø. Når de spilte på Valle Hovin sist fikk jeg plass i den første "pulja", men da stod jeg i kø fra kl. 14 og var heldig med køen inn. (det var 4 innganger)

Lenke til kommentar
sånn når konserten spilles... hvordan får du plasser langt fremme??? er det sånn att de som venter leeeeeenge får stå fremst eller er det bare snakk om flaks for og havne langt fremme???

Du skal vel ha utrolig flaks hvis du kommer langt fram ved ikke å stå i kø. Når de spilte på Valle Hovin sist fikk jeg plass i den første "pulja", men da stod jeg i kø fra kl. 14 og var heldig med køen inn. (det var 4 innganger)

 

så visst eg vill ha håp om og komme langt frem, så bør eg da stille opp rimeligt tili.. har hatt det i bakhodet att eg må stille opp minst 2-3 timer før de opner uansett, men vet ikke enda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...