Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

@Osse-Mon- billettservice skal sende de innen tre dager.

 

Kommer helt ann på hvor mange billetter de skal sende ut også. Springsteen tok nesten 3 uker før jeg fikk i postkassa..

 

Edit:

 

Selges det ikke noen flere billetter, sånn rester, eller de som ikke har blitt hentet eller noe som helst sånt..?

 

De som bestiller over telefon har 3 dager på seg til å hente billettene, så fra og med i morgen eller tidlig torsdag så er det nok ikke så dumt å holde et lite øye med billettservice. Det er sikker noen som ikke har klart å hente billettene sine...

 

Eg kom kun igjenom på telefon når eg bestilte, betyr det at eg må hente billettane ein stad? Kjem dei ikkje i posten? Pengane er jo trekt frå kontoen og greier. Men i tilfelle, kvar må eg hente dei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har betalt for dem får du dem vel i posten?

Jeg tror det er ved billettreservasjon du må hente dem, som ikke var tilgjengelig ved denne konserten.

 

Forresten, jeg hadde blitt veldig glad hvis det hadde vært et skikkelig oppvarminsband!

Trivium som varmet opp for Maiden i fjor var knall!

Kommer HIM så spyr jeg :(

Endret av Inc3ption
Lenke til kommentar
Eg kom kun igjenom på telefon når eg bestilte, betyr det at eg må hente billettane ein stad? Kjem dei ikkje i posten? Pengane er jo trekt frå kontoen og greier. Men i tilfelle, kvar må eg hente dei?

 

Hvis du har oppgitt navn og adress og betalt via kort over telefon så kommer de jo i posten. Hvis ikke så skal du ha fått et ref. nummer som du må bruke på posten...

Lenke til kommentar

Tror ikke vi får vite hvem som skal varme opp før det nærmer seg betraktelig mer. Gleder meg kjempe masse til å se Metallica, blir knall. Er en av dem som ikke har sett de før, bortsett fra på DVD, hehehe. Så blir kjempe kjekt!

Men tror ikke det blir ett "fantastisk" oppvarmingsband, men er jo lov å håpe =)

Lenke til kommentar
Gleder meg kjempe masse til å se Metallica, blir knall. Er en av dem som ikke har sett de før, bortsett fra på DVD, hehehe.

 

Da har du noe og glede deg til for å si det sånn :)

 

Jeg var på min første konsert i '96, så dette blir min femte konsert med Tallica...

 

Edit:

 

Om det skal vere eit norsk band håper eg det blir El caco.

 

Hvis de skal ha et norsk band så håper jeg at det blir Stonegard eller Audrey Horne...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

quote]

De som bestiller over telefon har 3 dager på seg til å hente billettene, så fra og med i morgen eller tidlig torsdag så er det nok ikke så dumt å holde et lite øye med billettservice. Det er sikker noen som ikke har klart å hente billettene sine...

 

Ok. Noen måte å finne ut om det er imorgen eller torsdag på? For jeg SKAL faen meg ha billett. Hadde ikke anledning til å skaffe på mandag, og betaler ikke over 2000,som forresten plutselig har blitt minimum prisnå... :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...