Gå til innhold

[LOTRO]Guide til å tjene mye penger?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Noen som vet om en guide til å tjene mye penger? (jeg hater å farme ore/wood/pages/alt)

Jeg tenkte mer på å drepe mobs, er en lvl 49 champion atm, og kan AoE'e mye :)

 

Noen tips på hvor jeg kan drepe mange mobs? (som forhåpentligvis dropper en del penger og crap loot som kan selges i stacks + trophies)

 

Takker så meget til alle sammen :)

 

(Btw, jeg har ikke proffesion atm fordi det koster så mye)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Goblin Town.

Etter et par timer i GT kan man fort ha tjen en god del penger. Du vil få mange receips, og er du heldig så får du en Engraved Beryl receip som selger for en gooood del penger, hvertfall på Eldar..

engraved Beryl er sjeldnere enn hønsetenner :p går for en 8 gull.

Spiller på eldar selv, i The Mellowship.

Lenke til kommentar
Haha, jeg spiller i The Grand Moot, serverens største skandinaviske kinship. Vi raider Rift hver uke og har drøyt 150medlemmer... :D

kult! vi har vel en ca 35-40 medlemmer. men vi kjører som regel the rift med en 9/10+. 2 raids i uka, ett for main`s og ett for alts. Har den på farm nå :)

 

Eneste vi har litt problemer med er Thorog i helgorod, så vi kjører en del Helgorod med Risen, om du vet hvem de er? Hvor langt er dere i the rift og hel?

 

Til OT, GT er ganske greit å farme ja. Goblinene går ganske fort ned så du kan sikkert AoE ned en 3-5 av gangen. Når du kommer inn i selve GT (ganske lang vei opp dit) så dropper det også en del reputation items også, goblin talbards om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Haha, jeg spiller i The Grand Moot, serverens største skandinaviske kinship. Vi raider Rift hver uke og har drøyt 150medlemmer... :D

kult! vi har vel en ca 35-40 medlemmer. men vi kjører som regel the rift med en 9/10+. 2 raids i uka, ett for main`s og ett for alts. Har den på farm nå :)

 

Eneste vi har litt problemer med er Thorog i helgorod, så vi kjører en del Helgorod med Risen, om du vet hvem de er? Hvor langt er dere i the rift og hel?

 

Til OT, GT er ganske greit å farme ja. Goblinene går ganske fort ned så du kan sikkert AoE ned en 3-5 av gangen. Når du kommer inn i selve GT (ganske lang vei opp dit) så dropper det også en del reputation items også, goblin talbards om jeg ikke tar feil.

 

Hehe jo jeg vet hvem Risen er. Vi har kommet til bossen før Thrang tror jeg det var, holder ikke på med Helegrod atm da...

Lenke til kommentar
Artig. jeg og en kompis drar oppover i kveld. Laurelin. Kompisen min er en guardian lvl50, så jeg er trygg ^^ (forhåpentligvis) PST hvis noen vil være med xD

 

Er jo lvl 43, noen steder der jeg kan soloe spenn? Har drevi på en dell rundt om North-Downs da.

 

Er du 43 er vel Trollshaws området du vil være:)

 

Klarer meg fintb i MM og jeg.. Så DET SÅ xD

Men vi dro ikke oppover likevel. Jeg drev med noen annet i går kveld, så fikk bare logga på og gjort et quest -.-

Lenke til kommentar
Haha i går så dinga jeg lvl 50, nå er det controlled burn + traits og mirrored ancient som står for tur...bah, grinding :(

Gjør som en venn av meg, begynn på en ny char. Han har to i lvl50 og en i lvl36. Han spiller grådig mye, starta to uker etter release, jeg starta tre dager etter. Du ser forskjellen på oss liksom. Jeg har EN i lvl43, ingen høyere, han har TO i lvl50 :p xD

Lenke til kommentar
Haha i går så dinga jeg lvl 50, nå er det controlled burn + traits og mirrored ancient som står for tur...bah, grinding :(

Gjør som en venn av meg, begynn på en ny char. Han har to i lvl50 og en i lvl36. Han spiller grådig mye, starta to uker etter release, jeg starta tre dager etter. Du ser forskjellen på oss liksom. Jeg har EN i lvl43, ingen høyere, han har TO i lvl50 :p xD

spørs jo når han startet og når du starte :) men på den måten blir alle lv 50 man ingen av dem blir "bra". Om det er levling han liker så er det jo greit :)

 

Ja de fleste i The Mellowship har også flere lv 50, defor vi får et main og et alt reaid per raid i uka. Jeg har det ikke btw, 50 hunter + 39 capt og en del 10-20 rusk :p

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...