Gå til innhold

[LOTRO]Guide til å tjene mye penger?


Anbefalte innlegg

Heisann, Goblin-Town er helt klart stedet for dehg som vil grinde deg rik. God drop av recipes der, dessuten er det perfekt for en Champion som bare tar et par piruetter å så er alle goblinsa daue. :p

 

PS. Angående hvor langt Grand Moot har kommet i The Rift.

Ja vi har tatt Thrang, Ikke tatt Thaulach ennå, i går vi hadde vårt andre forsøk på ham i går kveld. Fikk ham da ned i 85 000 tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare vent til han kommer under 12.000. da går han berserk :p Nå som den er på farm går han ned med en 9/10, så når dere får teknikken inne er det ikke så ille :)

 

Nei det er slik med de fleste bosser. Hvis du ikke veit hva du skal gjøre så whiper u

du en del gangr. Men jeg er fornøyd med at vi fikk ever-seer ned og Thaurlac ned til 85 000 på vårt forsøk.

Lenke til kommentar
bare vent til han kommer under 12.000. da går han berserk :p Nå som den er på farm går han ned med en 9/10, så når dere får teknikken inne er det ikke så ille :)

 

Nei det er slik med de fleste bosser. Hvis du ikke veit hva du skal gjøre så whiper u

du en del gangr. Men jeg er fornøyd med at vi fikk ever-seer ned og Thaurlac ned til 85 000 på vårt forsøk.

 

 

Håper vi får meid den ned neste gang Jodde :)

Lenke til kommentar
Nei det er slik med de fleste bosser. Hvis du ikke veit hva du skal gjøre så whiper u

du en del gangr. Men jeg er fornøyd med at vi fikk ever-seer ned og Thaurlac ned til 85 000 på vårt forsøk.

stemmer det. Han har også noen fantastiske random blå dropps. Så mye å glede seg til :) I bok 12 kan man også loote sverdet hans, som man kan henge på veggen i enten kinship huset eller et player hus, sykt kult :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...