Gå til innhold

trenger hjelp med ram

Yteliss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke noe svar på en annen tråd jeg spurte. så jeg prøver meg her.

trenger litt hjelp.. har 2* 512mb ram ddr2 pc4200 533mhz, og har blandet de med 2*1gb ram ddr2 pc5300 667mhz og det funker, har 3gb ram totalt.. og lurer på om maskinen blir raskere om jeg fjerner de 2*512mb? så jeg bare har de nye brikkene i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Det kommer ann på hva du bruker pcn til. Om du har veldig mange programmer i bakgrunnen er det best med mer minne.

Trykk ctrl+shift+esc for å vise "oppgavebehandling". Der kan du se hvor mye minne som brukes. Se etter fysisk/physical minne. Kommer du til å bruke 2GB+ når du kjører et spill eller noe krevende så er det best å beholde brikkene.

------ Evt kan du ta ut brikkene og teste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...