Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å lurer på om jeg skal forhåndsbestille eller ikke. Tar meg ikke fri fra skolen på fredag uansett, så posten har vel kommet før jeg har kommet hjem.

Er CE liten nok til å få plass i postkassa?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet
Sitter å lurer på om jeg skal forhåndsbestille eller ikke. Tar meg ikke fri fra skolen på fredag uansett, så posten har vel kommet før jeg har kommet hjem.

Er CE liten nok til å få plass i postkassa?

jeg syns du burde forhåndsbestille det, da er det garantert atdu får det,(hvis det ikke skjer en alvorlig feil) tror det kommer til å bli ganske fort utsolgt i butikkene

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

tror ikke CE utgaven er noe større en CE utgaven av Gears ihvertfall ikke Assassins Creed, så den får nok plass i postkassa

4/5 Dager igjen!

Endret av Slettet+981234789
Skrevet

På fredager er jeg alltid ferdig på skolen kl 10, så da er det rett til Sandvika Storsenter.

Om de ikke har det der ryker det rett til hovedstaden. One way or another, it shall be mine.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

vgnett kommer med anmeldelse 15.00 gleder meg!:D

Skrevet

Bare 4 dager igjen. Gleder meg helt sykt til fredagen. Bare synd jeg nettopp ble ferdig med Fable 2. Nå har jeg lite å gjøre for å få tiden til å gå. :(

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Gow 2 review

9.4 fra ign. Yessyess:D

EDIT: det var visst gow 1...

Endret av Bruker-127711
Skrevet

IGn.com sin anmeldelse kommer nok ut kl 15.00-17.00 her siden det står den skal komme 6AM pacific time on Monday ;)

Skal sitte å vente når anmeldelsene renner inn, viss dere finner noen så gjerne post dem her

Skal endre trådnavn når Gears Of War 2 kommer ut og redigere hele førsteposten ;)

Skrevet

Tipper VG gir GOW2 terningkast 5. GOW2 er meget bra, ingen tvil. Alt er hakket bedre enn det første spillet, egentlig akkurat som forventet. Det føles mer som en utvidelse av det første spillet enn et helt nytt spill..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...