Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh. Jeg skal juble av glede hvis Catharina går ut i kveld. Har begynt å like Hugo, så jeg håper ukesoppdraget går i boks, selv om teaseren sier at Catharina prøver å fucke det opp.

Skrevet

Blir så forbanna på tv2.. ikke at jeg har lys til å si hvorfor!

Men om du ikke har lyst til å vite hvem som går ut nå.. IKKE GÅ IN PÅ tv2s farmenside

anyway.. Farmen har beygnt

Skrevet (endret)

Vel, lene er jo ikke så ille.. Hadde vært bedre hvis hu hadde valgt AK

Men det som er litt morsomt her er at hu cath sier at hu vil ha ei fysisk kamp? eh..

Endret av laffe
Skrevet

Ikke overrasket over valget, og bra var det, for nå spiller det ikke SÅ stor rolle uansett hvem som taper. Men håper selvsagt at Catharina taper så det synger. Orker ikke en episode til med den kjerringa. Tåpelig det sabotasjeforsøket hun hadde i dag, var glad når de fikk oppdraget godkjent.

Skrevet
Ikke overrasket over valget, og bra var det, for nå spiller det ikke SÅ stor rolle uansett hvem som taper. Men håper selvsagt at Catharina taper så det synger. Orker ikke en episode til med den kjerringa. Tåpelig det sabotasjeforsøket hun hadde i dag, var glad når de fikk oppdraget godkjent.

Misslykket sabotasjeforsøk :!: Vi blir i hvertfall kvitt en av de tre værste damene i dag (Catharina, Lene, Unni). Håper Catharina ryker.

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor ei med høydeskrekk valgte det der! Herregud. Hun må jo være blåst? Uff, nå må jo drittkjerringa være der mer:(

Nettopp. Heelt utrolig. hun hadde jo sett saging før

Skrevet

TV2 har sendt reklame for God Kveld Norge sikkert 100 ganger de siste dagene, hvor Lene i kveld er gjest, slik at det var vel ingen som ikke visste utfallet av denne kampen.

Skrevet

Haha, så overrasket de var over at det kom utfordrere da. Det burde de ikke være, det sier seg jo selv. Dessuten, der får de igjen for at de fikk Amin til å trekke seg. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...