Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Folk seie Amin ikkje tolte kritikk. Gå ogg legg dere. Katarina toler jo ikkje at folk snakker til na eingang

 

Var jo først og fremst Catharina som sa det også, så :p

Lo godt før tvekampen den gangen hun sa det, og fikk med seg Ann Kristin og Lene Marie, og Lene sa at "du er storbonde, du skal ikke svare på kritikk, du skal bare ta imot."

Faen meg latterlig, mener de virkelig at han bare skal sitte der og høre på pisspratet deres? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk seie Amin ikkje tolte kritikk. Gå ogg legg dere. Katarina toler jo ikkje at folk snakker til na eingang

 

Var jo først og fremst Catharina som sa det også, så :p

Lo godt før tvekampen den gangen hun sa det, og fikk med seg Ann Kristin og Lene Marie, og Lene sa at "du er storbonde, du skal ikke svare på kritikk, du skal bare ta imot."

Faen meg latterlig, mener de virkelig at han bare skal sitte der og høre på pisspratet deres? :roll:

 

Ja men det var også mange forumbrukere og som var så imot Amin og så lag med desse sutrehønsa. Veit ikkje her men på eit anna forum var det iafall sånn.

 

Lurer på reaksjonen til Katarina om hu ryker i tvekampen. Kan jo komme til og klikke heilt.

Lenke til kommentar
Hva var det hu catharina putta i maten? Hår?

Hvis det ikke var grus eller noe sånn? :hmm:

 

Håper hun ryker hjem TVÆRT, hu er dødsens plagsom :p

 

Dumt at Amin reiste, han skulle ikke hørt på pisspreiket fra de kvinnfolka.

Selvfølgelig ville de ha han vekk, han var jo en stor konkurrent.

Ann Kristin sa jo at han ikke hørte på det da sa, og Catharina og Lene sytet og bar seg.

Amin var så dum at han reiste og da ble de glade.

Så jo bare at dem stod og gliste når han dro derfra :!:

Lenke til kommentar

Eh, hva er det som får deg til å tro at det var "kompisene" til amin eller hugo som drasset henne ned? Kan ikke se for meg at noen av de var innblandet i saken.

 

For hvis du leser Amins nettreff svar så sier han at de er gode venner og holder kontakten med hverandre../de fleste farmen deltakere)

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Hva var det hu catharina putta i maten? Hår?

Hvis det ikke var grus eller noe sånn? :hmm:

 

Håper hun ryker hjem TVÆRT, hu er dødsens plagsom :p

 

Dumt at Amin reiste, han skulle ikke hørt på pisspreiket fra de kvinnfolka.

Selvfølgelig ville de ha han vekk, han var jo en stor konkurrent.

Ann Kristin sa jo at han ikke hørte på det da sa, og Catharina og Lene sytet og bar seg.

Amin var så dum at han reiste og da ble de glade.

Så jo bare at dem stod og gliste når han dro derfra :!:

 

 

Nå var det ikke bare "kvinnfolka" som mente at Amin skulle dra da...Geir Ove f.eks., var enig med dem.

Lenke til kommentar
Eh, hva er det som får deg til å tro at det var "kompisene" til amin eller hugo som drasset henne ned? Kan ikke se for meg at noen av de var innblandet i saken.

 

For hvis du leser Amins nettreff svar så sier han at de er gode venner og holder kontakten med hverandre../de fleste farmen deltakere)

 

min teroi 1:

Tenk deg, du er på farmen i 4 vekker sammen med ein kjering som hakker på deg heiletid uansett ka du gjer. og du vil no helst ikkje smell kjeft live på tv heller. so fekk du ein tilbud om og møtte alle på farmen i ein fest. du møtter opp drikker ein par six pakker. du finner ut at no ska ho få so du tekk opp moben og ringer noen gode kompiser som er vilig til og banke hu. so du ikkje ser mistenksom i de heiltatt og nu kan du nytt at hun ligger på sykhuse mens du ligger på sofa fylasjuk.

 

min teroi 2:

de var noen dritings på gata som bare slo hun.

 

har meir trua på de var noen på farmen som banka ho.

Endret av Local_Pedo
Lenke til kommentar
lurer på om de var amin eller hugo som fekk noen kompiser til og banka opp Catharina på den festen. :roll:

link

 

 

I artikkelen stod det at farmen deltagerne ble møtt av en gruppe utenfor puben så tviler på det. Men det stod også at Catharina gikk i mellom for å hindre slosskampen og med hennes sutring og syting gjorde vel ikke det saken så mye bedre?

Lenke til kommentar
Men Geir Ove teller ikke, for han er halvt hjernevasket av Ann Kristin. Synd, han virker som en bra kar, men han henger for mye med jentejengen.

Enig, men Geir Ove sa vel ingenting direkte til Amin, han sa vel bare foran kameraet at han synes at Amin skulle vurdere å dra hjem, eller husker jeg feil. Men tror nok uansett det var Ann Kristin som fikk han til å i det hele tatt si det han sa.

Lenke til kommentar
Men Geir Ove teller ikke, for han er halvt hjernevasket av Ann Kristin. Synd, han virker som en bra kar, men han henger for mye med jentejengen.

Enig, men Geir Ove sa vel ingenting direkte til Amin, han sa vel bare foran kameraet at han synes at Amin skulle vurdere å dra hjem, eller husker jeg feil. Men tror nok uansett det var Ann Kristin som fikk han til å i det hele tatt si det han sa.

Det er det inntrykket jeg også fikk.

Lenke til kommentar
Men Geir Ove teller ikke, for han er halvt hjernevasket av Ann Kristin. Synd, han virker som en bra kar, men han henger for mye med jentejengen.

 

hehe sant. Han har jo ikkje egne meninger lenger det er AK som bestemmer der :p

 

Med andre ord, tidenes tøffelhelt.

Vil vel heller kalle det taktisk spill, for å få det han vil.

Tror nok de fleste skjønner hva jeg snakker om her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...