Gå til innhold

Pc "bilspill" der man får kjørt bil med dieselmotor..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du prøve noe nytt så skaff deg ett godt sett med ratt, pedaler og H-gir og ett bilspill der du kan skru av alle hjelpemidler og få nogenlunde realistiske kjøreegenskaper. Plutselig ligger man ikke like mye å stanger mot turtallsperra, og selv det å komme opp i fart på en rett strekning uten å miste kontrollen kan være vanskelig nok.

Lenke til kommentar

Takk kristianF, må prøve det der :)

 

Ja, jeg har prøvd RACE07 uten hjelpemidler og sånt med logitech G25 hos en venn.

 

Men 1,7k er litt for mye for meg, samtidig som jeg tror dette vil ligge å slenge når jeg blir lei av det, gå i stykker, osv.

 

EDIT: Hverken cdon eller prisguide.no har noe om Street Legal Racing Redline :no:

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar

Må jo nevne rigs of rods. http://rigsofrods.blogspot.com/

 

Gratis spill til nedlast. Åpent for (og avhengig av) at folk lager med egne biler og maps. Begynner å bli en god del kjøretøy å velge i, må jo være over 50 nå. Flest lastebiler, noen mindre biler samt fly og båter.

 

Har nå også nettverksmodus. Foreløpig mest fri kjøring, ikke noe spesielt formål med spillet.

Lenke til kommentar

Du kan laste ned tilleggsbiler til SL Racing Redline, så der kan du få litt av hvert. Det kan være vanskelig å finne ja, fordi det kun ble utgitt i USA. Jeg har spillt dette en del, og det er ikke et spill for deg hvis du er ute etter realisme. Det eneste jeg synes er kult med det, er måten du bygger biler på, og at du kan lage noen helt syyke motorer, når du forstår triksene, og hvis du har nok ro i ræva :p Kan ta litt tid å fintune motoren til det absolutt ytterste.

 

EDIT: Trur pokker meg jeg skal dra dette frem igjen nå, har sikkert blitt laget flere ekstra biler og deler =D + at nå har jeg G25 :)

Endret av Phreak^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det er bare ett bilspill; LFS

 

Prøv XFG: Ikke diesel, men ikke rare motoren akkurat...

 

(ratt er en stor fordel her, særlig etter Patch Y)

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...