Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av vedkommende du snakket med like etter at du kom ut fra Tortage, som også står like ved der du endte opp da du forlot Tortage, enten i Khemi, Old Tarantia eller Conarch. Kommer selvsagt an på hvilken kultur du valgte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fortsatt slik at attributter fra items ikke virker? f.eks +str fra et sverd eller en hjelm? Hørt noe når de eventuelt skal fikse det? Antar at de skal oppgradere alle attributter på items siden de skal gjøre spillet mer item basert?

Skrevet (endret)

De har alltid virket, de bare gjør så lite at du ikke merker det dersom du ikke knuser litt tall. :)

Endret av Zealuu
Skrevet
De har alltid virket, de bare gjør så lite at du ikke merker det dersom du ikke knuser litt tall. :)

Alltid? Og du har fulgt med siden 17. mai? Isåfall burde du visst at de ikke alltid har virket :p Tok de en stund å fikse det også. Men ja, det har fungert en god stund nå, men ikke alltid.

• 2 uker senere...
Skrevet

åj, den siste lille patchen har fått AoC til å si "You need to upgrade your version of DirectX..."

Jeg har 9.0c, og har spilt lenge uten det problemet, så må ha noe med den patchen å gjøre

:(

Skrevet
Noen som har funnet en alternativ link (mirror) til den DirectX oppdateringen? Utrolig treig den MS serveren nå.

ja,.. Jeg får ikke installert DX heller, hadde vært kjekt å kunne laste ned hele fila manuelt isteden for å laste ned nedlasteren, som ikke funker atm.

Skrevet (endret)
Noen som har funnet en alternativ link (mirror) til den DirectX oppdateringen? Utrolig treig den MS serveren nå.

ja,.. Jeg får ikke installert DX heller, hadde vært kjekt å kunne laste ned hele fila manuelt isteden for å laste ned nedlasteren, som ikke funker atm.

håper virkelig det finnes en offline versjon

Endret av Joagamer
Skrevet
Imens jeg venter på nedlastninga (tregt nett), hvordan er Barbarian? har hørt at det ikke er noe bra i high lvl, eller hvordan er det?

Spilte en barb til noen og 20 for noen måneder siden. De dør lett, får du f.eks 3-4 mobs på ditt nivå, så er det bare å ta bena fatt. Spiller en Conquerer på lvl 50'ish nå, og de er mye bedre til å overleve. Du kan lett ta en gruppe på 3-4 på ditt eget nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...