Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Level: 13

Class: Demonologist

Server: Fury

 

Hvordan er det å spille demonologist? Er litt i tvil på hva jeg skal velge selv.. tneker necromancer/demonologist.. noe i den duren.

 

Er som warlock i WoW, bare at du trenger ikke peten for shit! Skulle egentlig være Necromancer, men den var alt for avhengig av pets..

 

Spillte m ed pets i AO.. det var jo egentlig litt gøy ..mao.. ikke spillt wow... hmm

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
399 for vanlig og 449 - 499 for ce tror jeg. Har du med en 500 lapp kan du nok velge versjon ganske greit.

 

Ok, takk. Jeg har hørt tall som 7-800kr. og det hadde vært ille med den økonomien jeg har nå.

 

Oj.. Mer enn jeg har hørt. Men kan godt hende noen butikker selger ut til den prisen. Men vanlig versjon blir vanlig pris. kommer vel en versjon i sånn go'boks sikkert, med lærkartet og masse goodie. Den havner vel rundt 800..

Lenke til kommentar

åja:) hehe. Den blir nok dyr i butikk. Men tør å gjette på tre versjoner egentlig. Stripped down bare spillet. Spillet med ingame goodies og CE med ingame goodies og faneffekter. Men forhåndsbestilt her så satser på at det ligger i postkassa på fredag. Blir nok en helg i stolen.

Lenke til kommentar

På spaceworld i asker så sa de at det ville trolig koste 200 mer for CE enn bare spillet. er jo ikke ille det, men tror kanskje 300 mer jeg da. har gavekort så no problem der.

 

Dere som har kommet inn på early acces. hva syntes dere så langt? gidder ikke høre på whining om servertull og kanskje dårlig support. se for dere stresset hos funcom. er bare å vente i tålmodighet! vil vite noe om selve spillet :yes:

 

og en tredje ting, er keen på å være guardien, men kan jeg DW eller er jeg bundet til 1h og skjold / polearm? mest keen på counqer men warrior som ikke kan breuke skjold? hva tror dere for pvp?

Lenke til kommentar
vil vite noe om selve spillet

 

har skreve litt, men blir postet så radig her at det er nesten bortkastet.

 

spilt 3 timer i dag, er lvl 14 Guardian. Alt går knirke fritt for min del og kampsystemet begynner å sitte. Fant nettop ut at rytme er viktig, om man taster for fort blir bare det man trykker før strøket bort. På pvp siden sliter det litt med det samme som på WoW at feks feige lvl 18 venter på at du går i kamp så tar de deg, utrolig at såpass mange synes det opplegget der er kult. Men som lvl 12 fikk jeg nesten en lvl 18 som gjordet nettop det og det tyder igjen på at det er mye skill som har noe å si ikke bare lvl, tipper han ble litt lutøret når jeg nesten spanket ham (holdt med 1 godt slag til så haddet han tatt en dirtnap).

 

Kort - Flott grafikk - knoter noe med kampsystemet,flytte mer riktig osv - allerdet noe slitsomt med PVP da det alleredet er wow tendenser når man prøver å queste (håper for guds skyld funcom finner på noe smart her), alt i alt positivt overasket så langt. Så gjennstår det viktigste, at de klarer å holdet interessen min oppe.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Av det jeg har hørt av venner i EA så er dette kampsystemet slik at folk med lvlforskjeller kan utjevnes pga skill og reflekser. Noe som er sykt bra. Det er også sånn at hver class kan slå alle de andre. Igjen kommer det ann på skill i fighting. Hvis Funcom klarer å få det sånn bør de genierklæres. Ikke noen antiklasser.

 

Må si det at wow-pvp ikke er så moro når du ser en anticlass og må løpe fordi du vet han har et overtak allerede pga class.

Lenke til kommentar
Av det jeg har hørt av venner i EA så er dette kampsystemet slik at folk med lvlforskjeller kan utjevnes pga skill og reflekser. Noe som er sykt bra. Det er også sånn at hver class kan slå alle de andre. Igjen kommer det ann på skill i fighting. Hvis Funcom klarer å få det sånn bør de genierklæres. Ikke noen antiklasser.

 

Må si det at wow-pvp ikke er så moro når du ser en anticlass og må løpe fordi du vet han har et overtak allerede pga class.

Enig, Wow-pvp er ikke fair fighting. Når du blir stunlocka av en rogue for femte gang i en runde WSG får du faen ikke mye lyst til å spille mer...

Lenke til kommentar

Generic items er vendortrash, ikke brukbart til crafting eller no, da hadde det stått trade resource.

 

Mammoth/rhino vet jeg ikke så mye om, men har hørt de er seige mounts. Da egner de seg ikke så mye til transport. Hvis bare preorders kan få de og de er gode i pvp, så må vel det gå an å kjøpe de for andre spillere etterhvert også. Hvis de er eksklusive, så er de nok showoff crap.

 

Hest koster 2g btw for den dårligste. 50g, så 150g. Jeg har ganske lite cash, 1,5 sølv eller no, men antar at de går raskere fra 30-40.

Lenke til kommentar

Ikke glem treningen som koster 1g.

 

Rhino og Mammoth kan bli kjøpt i spillet, forskjellen er at med pre-order får du Killer Rhino og War Mammoth, som har litt støff på seg. I tillegg sparer du 2g om du klarer å leve med den trege hastigheten.

 

Personlig.. nei. Ja, det går kjappere lengre opp, men ikke regn med å ha 3g på lvl 40 om du har sust opp i lvlene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...