Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff så mye tull som det er med denne begrensede early-access tingen så gruer jeg meg til full launch. Blir disconnecta litt vel ofte når jeg bytter sone synes jeg. Og når man attpå til da ikke får logget inn igjen..

 

Det er så UFATTELIG irriterende at man ikke får logget inn igjen hvis man blir disconnecta eller nettopp har logget ut - "Another character is in the process of logging out". Hallo, dette slet man med på 90-tallet. Det er så amatørmessig.

 

Disse Funcom-timene suger også ræv. "Servers will be up in two hours" så "Servers will be up in another hours" osv osv

 

HNNGNH

Lenke til kommentar

Tja, stuck på "authenticating with character server"

 

Er helt random om jeg får "downloading patch information" eller "scanning local files" med oppstart. 9/10 ganger så kommer den seg ikke videre etter "downloading patch information", og de gangene jeg får "scanning local files" så kommer jeg rett inn.

 

Når man er heldig nok til å faktisk komme seg in game så er spillet jævli fett, men alt annet er noe forbanna møkk ;p

Lenke til kommentar
Level: 13

Class: Demonologist

Server: Fury

 

Hvordan er det å spille demonologist? Er litt i tvil på hva jeg skal velge selv.. tneker necromancer/demonologist.. noe i den duren.

 

Er som warlock i WoW, bare at du trenger ikke peten for shit! Skulle egentlig være Necromancer, men den var alt for avhengig av pets..

Lenke til kommentar
Hvor mye kommer CE til å koste i butikkene på fredag?

Kanskje 100-200kr mer enn normal version(Noen selger klanskje itl samme pris som normal version)

MEN, det er HVIS du finner den i butikken på release. Tror de fleste er utsolgt på pre-order allerede.

 

Men elkjøp har på nettsiden enda ;)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

 

Jeg har pre-order, men jeg lurer på hvor mye penger jeg må ha med meg når jeg skal ned i butikken og betale for spillet på fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...