Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter som G15 macroer kun simulerer tastetrykk så kan de programmeres til å gjøre det samme som du ville gjort. Altså du kan recorde alle macroene til din char. Genialt enkelt, ganske enkelt genialt.

 

Det eneste du må huske er å skru på option for "record delay between button clicks" i driveren til tastaturet.

 

 

Er nok til hjelp PvE , men i PvP kan det nok også bli et handikapp med 'pre recorded macro '

Hvis motstanderen f.eks kontrer en macro kombo med et knockback må jo tastekomboen i macroen 'spilles' ferdig før man kan begynne på neste.

For ikke å snakke om at motstanderen beveger seg uforutsigbart i PvP defor er timingen av det siste retings trykket essensiellt..

En ting macro kan brukes til i PvP er vel å få hver combo på en dedikert knapp for mer kjapphet og presisjon og mer rom for fokus på beveglse av karakteren.

 

Har bestillt meg et Merc Stealth. Liker oversikten over knappene og at en kan nå 1-10 mye lettere med en hånd.

Endret av Artur_A
Lenke til kommentar
Tror dere spillet blir vanskelig å takle for en som meg som aldri har spilt hverken wow,GW eller mmo-spill før?

 

Nei, men det er jo en del å sette seg inn i. Men det er jo også grunnen til at man levler opp karakteren sin. For å lære seg ting gradvis. :)

 

Mitt første MMORPG var WoW og jeg hadde like mye glede av det som alle andre. Jeg ser jo at jeg drar med meg erfaringer fra WoW over til Conan, men det går nok bra for en ny spiller også.

Lenke til kommentar

Vært rimelig variert hittil, men det følger jo en viss stil. Heldigvis (for min del) har de greid å holde seg unna den glorete tullerustingen du finner i mange andre rollespill. Her er det typisk rustent metall eller lær, ikke en kjeledress med røykmaskin og spotlights på skuldrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...