Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er straks level 21. Stod fast i hele går natt med en bugga Awakening III og fikk ikke kommet meg noe videre før i morges :/

 

Men jada, gjerne. Bare å sende en tell :)

 

Nice, min Necro er halveis til 23, men vi kan vel finne noen felles quester uansett. Trenger noen å levle med. Er så utrygt blant kidsa i PVP områder alene :(

Lenke til kommentar
Er straks level 21. Stod fast i hele går natt med en bugga Awakening III og fikk ikke kommet meg noe videre før i morges :/

 

Men jada, gjerne. Bare å sende en tell :)

 

Nice, min Necro er halveis til 23, men vi kan vel finne noen felles quester uansett. Trenger noen å levle med. Er så utrygt blant kidsa i PVP områder alene :(

 

Hehe, kjenner til den, ja. Ble corpse campa så lenge under tempelet i Tortage at jeg tok båten til White Sands og slo meg løs på småtrollene der i en times tid.

Lenke til kommentar
Nice, min Necro er halveis til 23, men vi kan vel finne noen felles quester uansett. Trenger noen å levle med. Er så utrygt blant kidsa i PVP områder alene :(

Det taes null hensyn på PVP-servere?

Jadajada, gi meg en leksjon om at det er PVP-server og dermed er du fritatt alt som heter høflighet ovenfor andre spillere.

Lenke til kommentar

Endelig bra Funcom tar ansvar å legger inn pauser :p

Noen som har en fix på at spillet kræsjer når man slår det av? Svært irriterende å måtte resete maskina hver gang.

Har klart å blitt L22 nå. Så da satser vi på 30 idag :p Fridag imorgen så det MÅ jo gå.

Får i det minste tid til å se litt på Featsene mine nå. Har enda ikke brukt noen poeng, så må vel finne meg en rute å gå der.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får opp player names over hodene som er synlige hele tiden? Er kun noen vakter i byen som har det.

 

Hører rykter det er omtrent "uspillbart" på PvP serverne. At det er vanvittig mye ganking. Stemmer det? Spiller selv på Wildsoul men har ikke beveget meg så mye utenfor.

Lenke til kommentar
Hvilken av Pvp serverne ser ut til å ha best befolkning ut ifra det dere har sett hittil?

 

Fury er iværtfall proppfull. Der tyter det ut lemmer fra alle kanter.

 

 

@duppskoen

 

Er selv på Wildsoul og kan ikke si det er uspillbart. Jeg har aldri spilt på PvP server før, men trodde det skulle være mye verre enn det det er nå. Har vel blitt pisket 10-12 ganger på mine 22 første levle, men ikke mye mer. Akkurat nå før serveren gikk ned var det mange som så sitt snitt til å dele ut litt pryl :p

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Skiftet helt gir i AOC i forhold til tidligere hardcore lvling/gaming. Er level ni nå, og orker ikke tanken på å powerlvle til 40 slik jeg hører om folk som har gjort. Så "Axemen" har havnet på samme serveren som meg (trodde jeg skulle klare å unngå de), så blir nok en elitistserver eller noe. Jaja - ikke noe galt med det, men jeg har ikke tid til å game så mye (som jeg gjerne skulle - jækla fem timer overtidsjobbing i dag, og 2 eksamener neste uke) for tiden. Bare satse på at ikke AoC blir fylt opp av 1337kids som mener de er sååå mye bedre enn meg fordi de er høyere level eller har mer phat lewt. Så langt ser det SVÆRT bra ut, har ikke møtt på noen som er frekke eller noe, bare noen her og der som sier noe som "omg dis sucks wow is better". gtfo - hva er det da de har kjøpt spillet etter?

 

Spillt mye ao/wow opp gjennom årene, og er fortsatt i "noob område", som virker å være dominert av instanser av byene o.l - forsvinner dette elementet senere i spillet? Det var et slikt system som fikk meg til å hate GW, og følte jeg ikke var med i en verden, men heller mer på små forskjelige servre. =\ Akkurat nå føler jeg spiller Guild wars i age of conan drakt - for å sette det litt på spissen.

Endret av akarno
Lenke til kommentar
Hører rykter det er omtrent "uspillbart" på PvP serverne. At det er vanvittig mye ganking. Stemmer det? Spiller selv på Wildsoul men har ikke beveget meg så mye utenfor.

På Battlesvar går det ihvertfall veldig bra. Det er selvsagt litt ganking på White Sands, men ellers er det ikke spesielt mye ganking. Har ihvertfall ikke opplevd spawn camping enda (er level 24).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...