2Ro Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har heldighvis tatt vare på installasjon-filen i tilfelle noe skulle gå galt. Gidder du å pakke i zip/rar å sende ?? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 177! Er det rekord? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Phew, der startet min og. Startet fra Patchersetup filen i AoC katalogen. Da skjerpet den seg. Hva heter den, nøyaktig? Prøvde en fra den mappa men da den begynte å mase om at det var best å avinstallere den gamle installasjonen først, ble jeg litt nervøs... Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 simplesetup.exe under general tabben Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Måtte bruke patching oppstarten i mappa og tok en liten stund før den starta og laste ned patchene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har heldighvis tatt vare på installasjon-filen i tilfelle noe skulle gå galt. Gidder du å pakke i zip/rar å sende ?? 14 GB? Nei, det orker jeg så absolutt ikke. Beklager. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg fikk corrupt, og patchersetup.exe funket ikke. Løste det på følgende måte: I conan mappen ligger filer med liknende navn som dette: ConanPatcher.exe.0.tmp Ta den med det høyeste tallet (der det står 0) og ta vekk tallet og .tmp , slik at filen blir en exe. Deretter vil den laste ned på nytt.. ser det ut som Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 WOW! Nedlastingen sprengte nettopp max linja mi, eller i alle fall det meste jeg har fått på torrents. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Der var patchingen ferdig, får håpe dette funker nå da :3 Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har heldighvis tatt vare på installasjon-filen i tilfelle noe skulle gå galt. Gidder du å pakke i zip/rar å sende ?? 14 GB? Nei, det orker jeg så absolutt ikke. Beklager. send den over msn da Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 lol, ligger på rundt 20KB/s i nedlastingshastighet Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 lol, ligger på rundt 20KB/s i nedlastingshastighet yay fikk max nedlastning, og nå er den klar til og spilles Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Tydelig vis er jeg spendt. Jeg bøyer meg forrover i stolen for å lese hva som står på skjermen Lenke til kommentar
Winze Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) spretter villt mellom 10-40 kb/s med meg her nå Endret 17. mai 2008 av WinZapp^ Lenke til kommentar
akarno Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 could not connect to patch server. Fikk sett realms og sånn på listen, men ikke mer. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har heldighvis tatt vare på installasjon-filen i tilfelle noe skulle gå galt. Gidder du å pakke i zip/rar å sende ?? 14 GB? Nei, det orker jeg så absolutt ikke. Beklager. send den over msn da Haha Blah, jeg får fortsatt can not connect Lenke til kommentar
sargox Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg fikk corrupt, og patchersetup.exe funket ikke. Løste det på følgende måte: I conan mappen ligger filer med liknende navn som dette: ConanPatcher.exe.0.tmp Ta den med det høyeste tallet (der det står 0) og ta vekk tallet og .tmp , slik at filen blir en exe. Deretter vil den laste ned på nytt.. ser det ut som Funket knall! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) wooho.. jeg kom inn. det jeg gjorde var å åpne age of conan exe fila og ikke cananpatcher fila Edit: Gah kortvarig glede.. vart kasta ut igjen.. feil ver av spillet... Endret 17. mai 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg fikk corrupt, og patchersetup.exe funket ikke. Løste det på følgende måte: I conan mappen ligger filer med liknende navn som dette: ConanPatcher.exe.0.tmp Ta den med det høyeste tallet (der det står 0) og ta vekk tallet og .tmp , slik at filen blir en exe. Deretter vil den laste ned på nytt.. ser det ut som Noen som kan "confirm" dette? Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 3. patch på vei ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå