Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Fikk et lite problem her da jeg skulle opprette en ny mappe på files.undeclined.net. (Nei, den er ikke åpen for deg.)

Warning: is_dir(): Stat failed for /hsphere/local/home/undeclin/files.undeclined.net/skole (errno=13 - Permission denied) in /hsphere/shared/apache/htdocs/webshell4/modules/dir.php on line 41

Noe feil med CP, rettighetene, eller hva? Går forresten ikke an å forandre CHMOD på de mappene i dette underdomenet.

Skrevet

Trur ikkje underscore i klassenavn er et problem i noken kjente browsere faktisk ;)

Død over gamesmix.com - no har eg kjøpt HL2 på elkjøp til 299, og skal sende tilbake det eg evt. får fra dei om et par dager. *eid*

Skrevet (endret)
Hmm... Fikk et lite problem her da jeg skulle opprette en ny mappe på files.undeclined.net. (Nei, den er ikke åpen for deg.)

Warning: is_dir(): Stat failed for /hsphere/local/home/undeclin/files.undeclined.net/skole (errno=13 - Permission denied) in /hsphere/shared/apache/htdocs/webshell4/modules/dir.php on line 41

Noe feil med CP, rettighetene, eller hva? Går forresten ikke an å forandre CHMOD på de mappene i dette underdomenet.

Prøv å slette/chmodde problemfilene/mappene via cpanel sin File Manager, om du har cpanel.

EDIT: ^Slette/chmodde: bare hvis det var det du ville da :)

Eller du kan bruke et PHP-script til å chmodde:

<form action="ch.php" method="post">
<dl>
<dt>Skriv inn bane og fil som skal få CHMOD 777:</dt>
<dd><input type="text" name="fil" /></dd>
<dt><input type="submit" />
</dl>
</form>

<?
if (!empty($_POST['fil'])) {
chmod ($_POST['fil'], 0777);
echo ("CHMOD 777 på fila ".$_POST['fil']." ble utført.");
} elseif (!file_exists($_POST['fil'])) {
echo("Fant ikke fila!");
} else {
echo("Skriv inn bane og filnavn i feltet.");
}
?>

^^Er litt buggy, men det fungerer :)

Ellers, har du sjekket at det ikke ligger noen .htaccess-fil og lurer?

Endret av svamp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...