Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Da kan jeg med en gang komme med noe meningsfyllt, og vise denne lille greia jeg satt sammen i går;

 

>>INSPIRASJON

 

 

:w00t: @ tråden igjen!

 

EDIT: Dumme serveren er nede! :angry:

Kjekk ide å samle inspirasjon på en side slik. :thumbup:

 

PS: Jeg heter ikke Axelander :lol:

eyh! den var ikkje dum, nått ætt åål!

 

Så lite som skal til for at ei sånn side skal sjå proff ut, to farger og strukturert tekst ;)

 

Men, *kremt*, unnskyld å minne deg på det PoleCat, men koden din er stygg ;)

 

:love: absentvoid under "nice designs"

 

Edit: men korfor "thx to" meg? har eg .. inspirert deg til å lage sida? ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kjøpe sånne plater, da! :p Måtte Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Blink182, RHCP, Grits, Oasis, R.E.M., Røyksopp, December Leafs, Moby, Green Day, Safri Duo, Ugress, Fatboy Slim, Kent, Metallica og U2 leve evig! :thumbs:

Noen som har skjønt det, ser jeg. Ikke glem Coldplay og Salvation Street..

Lenke til kommentar
Ikke kjøpe sånne plater, da! :p Måtte Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Blink182, RHCP, Grits, Oasis, R.E.M., Røyksopp, December Leafs, Moby, Green Day, Safri Duo, Ugress, Fatboy Slim, Kent, Metallica og U2 leve evig! :thumbs:

Noen som har skjønt det, ser jeg. Ikke glem Coldplay og Salvation Street..

Og Cardigans samt andre :)

Lenke til kommentar
Da kan jeg med en gang komme med noe meningsfyllt, og vise denne lille greia jeg satt sammen i går;

 

>>INSPIRASJON

Hei... Jeg er med jo :) Hmmm, kanskje på tide å få opp ei side jeg og da, isteden for reisesiden... Og kanskje bør jeg vurdere å spørre pent en av modene om å endre nicket mitt. Registrerte meg kun får å få kritikk på siden, og så ble jeg visst limt fast av en eller annen, og ble værende her. Ser ikke ut som jeg finner veien ut med det første, så jeg kan vel egentlig bare bli her? :roll::p

Lenke til kommentar
Hei... Jeg er med jo :) Hmmm, kanskje på tide å få opp ei side jeg og da, isteden for reisesiden... Og kanskje bør jeg vurdere å spørre pent en av modene om å endre nicket mitt. Registrerte meg kun får å få kritikk på siden, og så ble jeg visst limt fast av en eller annen, og ble værende her. Ser ikke ut som jeg finner veien ut med det første, så jeg kan vel egentlig bare bli her? :roll::p

Hehe.. "En post og du er hekta, hekta hekta hekta"

Lenke til kommentar
Noen som har fått ned firefox og har lyst til å dele? Fant det ikke på noen av dc hubbene mine, og mozilla.org er værre enn mosseveien kl halv åtte på mandag morgen...

nesten like rakst og stabilt som home.no....

btw. Happy fordi everket i bygda gir ut 2 mb til 450 kr/mnd og 10 mb til 700 kr/mnd !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...