Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Dunestar: Ut ifra din musikksmak tror jeg du kunne likt Bobby Conn, noe sært er det vel, men pokker heller så funky og rocka det er! Blink 182 er forresten ok, så lenge man holder seg til alle plater FØR Enema of The State :yes:

 

/me altetende men likevel sær musikknerd :yes:

Takker! Får vel pelle meg ned på Kvadrat en dag, da! ;)

 

Nettopp kjøpt et lass gamle U2-plater! :thumbs: De er så vanvittig dyktige! :w00t:

 

Nå skal ikke mitt eget eller Mikkas band glemmes! December Leafs to rule them all! :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hihi Dunestar, tipper jeg er den første her på forumet som har sagt noe som nærmer positivt om blink 182... Vel, som den oldskool 14'iss jeg er så har jeg min del med newpunk i min musikalske fartstid ;) By the way, /me spillte også i band før, oppløst nå, men planlegger å få begynt å spille igjen etterhvert, /me trommedude, men har ikke trommesett nå :( Får se til sommeren/høsten :mrgreen:. Bandet het forresten "Waat Hundt", uttales [waaat hUndtt][rart språk for "Våt Hund"]

 

Når vi først prater om BLink 182 og trommer osv, de har _faktisk_ en utrolig dyktig trommis, bare så det er sagt. Imponerende god i diverse liveopptak, tenkes spess på noen ville soloer :D Samtidig er det litt kjipt at blink føkker opp alle de ellers gode liveopptakene sine med ELENDIGE vitser hele veien... jaja

 

EDIT: Invictus: mulig å slå av postcount-telling her? :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Ja, apropos webdesign, har tilgang på et domene nå, http://www.lyxalig.com , har tenkt til å lage en side til den, noen gode forslag? :) Ikke kom med hele forslag btw... :ermm: bare lurte på om noen hadde en spesiellt god idee som de fikk lyst til å dele med meg. Skal vel også lage en clanside for teh fjortissdude, så jeg lurer på om jeg skal bare ta min egen, bytte ut banner og footer og farger og gi ham :mrgreen: får ikke en dritt for det uansett, så...

 

Happy designin'

Lenke til kommentar
:w00t:

Digg prosjekt! Nå holder jeg altså på å viderutvikle notisblokken til Outlook, så vi får se om jeg får det til :D

er...

Tar deg snart vann over hodet nå. Skal du implementere mye funksjonalitet, eller blir det bare et annet "skin" rundt teksten?

Hmm... Blir nok ikke bare et skin rundt teksten nei ;)

Dog jeg skal ikke finne på funksjoner til alle knappene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...