Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ FuLU:

Why in teh h.. står det Alexander på hjemmesiden din da? :dontgetit:

 

Kjekt at dere likte inspirasjonssiden, bare kom med forslag til hva som bør legges til.

 

Grunnen til at noen av dere er under "thx" er at jeg har stjålet litt linker og informasjon fra dere helt uten lov! :devil:

...trur du skreiv "Axelander", mens hans egentlige navn er "Alexander" ;)

 

Forresten så er du _ekstremt_slem_ :devil:;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Tar kvelden jeg. Ikke post for mye her da det blir så mye å ta igjen imorgen etter jobb. Må nemlig bruke mesteparten av kvelden på å svare for meg i lcd diskusjon. Hører rykter om at testen er online imorgen ettermiddag.

Sov godt alle små kreative mennesker!

Små du lissom.. :lol:

 

I morgen etter klokken 11.30 er det FERIE!! Vertfall slutt på prøvene, så da blir det bare å møte opp på skolen, sove der, for deretter å gå hjem..

Lenke til kommentar
Tar kvelden jeg. Ikke post for mye her da det blir så mye å ta igjen imorgen etter jobb. Må nemlig bruke mesteparten av kvelden på å svare for meg i lcd diskusjon. Hører rykter om at testen er online imorgen ettermiddag.

Sov godt alle små kreative mennesker!

Små du lissom.. :lol:

 

I morgen etter klokken 11.30 er det FERIE!! Vertfall slutt på prøvene, så da blir det bare å møte opp på skolen, sove der, for deretter å gå hjem..

/me hater deg!

 

Ferien begynner først på fredag, og i løpet av veka skal eg ha både matte og naturfagprøve.. that sucks maan...

 

/me burde kanskje gå til sengs no, men .... hadde så lyst å bli inspirert til å lage ny ompatut.tk, evt. gfx.no forslag.. men, inspirasjon kan ikkje tryllast fram :p

Lenke til kommentar

OJEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

 

1. blink182 = OJEEEEJ!!!! (I Wanna F*** A Dog In The A** bl. mange andre.. :p )

 

2. PoleCat: Ojeeeej.. (I'm included... :thumbs: )

 

3. happy hardcore noen???? George Acosta? Peran? NOEN? hehe... :lol::w00t:

 

4. TG TG TG TG TG!!!! SEFF skal man på TG!!! (Har forgjeves prøvd å få med HalTan og PåleKætten.. men naaaaaaai da... doh.. :dontgetit: )

 

5. I'm t3h 1337!!!!! :thumbs::yes::dribble:

 

6. Da sa vi takk til redkick og druesukker og gikk over til cola.. koffein er gøy.. :p

 

7. *monge* :omg::thumbs::whistle::innocent::lol::evil::love:

 

8. btw.. prøvd Opera 7.5... og den er MYE dårligere enn 7.23... sånn rent oppbyggingsmessig... :cry:

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tar kvelden jeg. Ikke post for mye her da det blir så mye å ta igjen imorgen etter jobb. Må nemlig bruke mesteparten av kvelden på å svare for meg i lcd diskusjon. Hører rykter om at testen er online imorgen ettermiddag.

Sov godt alle små kreative mennesker!

Små du lissom.. :lol:

 

I morgen etter klokken 11.30 er det FERIE!! Vertfall slutt på prøvene, så da blir det bare å møte opp på skolen, sove der, for deretter å gå hjem..

Ferie?

Lenke til kommentar
8. btw.. prøvd Opera 7.5... og den er MYE dårligere enn 7.23... sånn rent oppbyggingsmessig... :cry:

Opera 7.5 sucks! Jeg kommer ikke til å bytte til 7.5 med det første hvis ikke den blir forandret noe enormt!

Tåpelig å skifte oppsett uten å gå over til en ny versjon. Kunne ha ventet med det til v. 8.0 elns...

 

Men på skolen i dag skal vi gjøre noe mattedritt i excel ( :ermm: ) og slakte grisehjerter (!) i Natur og Miljø :green:

 

Jeg har ikke vinterferie før om noen uker (3/4 uker elns), så jeg kommer til å klikke fullstendig på de styggingene som skryter over å ha vinterferie :realmad:

 

 

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...