Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg tror jeg er litt for vant til Opera, jeg...

Synes at Firefox var litt for 'åpent' på en måte... Allikevel er det den raskeste browseren jeg har brukt! Bare synd at ikke IE lærer litt av konkurrentene sine.... (tabbed browsing, hurtighet, w3c standarder...)

 

Ang sida di , finner jeg det vanskelig å gi konstruktiv kritikk, HalTan.... beklager, men slik er livet...!! :p

Rett og slett så gjennomarbeidet at jeg er .... humm... 'målløs'??

Lenke til kommentar
Sånn! Da har jeg et kult forslag til side oppe, fortell meg hva dere synes :)

 

http://home.no.net/haltann/images/1337site.jpg

 

Anyways, komm med konstruktuv kritikk på sida mi da :)

Konstruktivt? :lol: Vel, kanskje man skal ha sånn konkurranse om hvem som klarer å lage den verste siden _ever_, som bare vil fungere i IE :p, ikke noe validering og ja, noe som får gåsehuden til å få "innover-ti55" (dunno om tiss er sensurert :D)

/me har ikkje engang frontpage, så PC går nok iallefall av med seieren om han skrur seg sjøl i n00b-modus ;)

Lenke til kommentar

Heve seg på OT land :D

 

@Pålekatten: http://www.good-tutorials.com/ denne glemte du på denna sia di :D den er :thumbs: også vil jeg og bli nevnt et sted :roll: hehe

 

også gikk CPU min til :devil: idag er jeg redd.... samtidig klarte jeg å focke skjermkort... så folk har å føle med meg selv om jeg har laptopen å sitte på da :p

 

Men nice med OT del.... kanskje de andre trådene dør ut da de skal.. hehe

Lenke til kommentar
steike så denne tråden har eksplodert. nesten 7 sider på en kort ettermiddag..

vil si at det var en god idè. vi får en egen tråd til OT så kanskje de andre trådene blir "renere". bra å få systematisert gøyen ;)

Tror dette er den mest populære tråden min ever *stolt som sola skinner om sommeren*

 

Skal ikke til tg jeg, og nesten like stolt av det :)

Lenke til kommentar
PT:

Mente T skulle være sløvende jeg....

 

 

Husker i min ville ungdom så prøvde vi å røyke te :D jaja..... det var i hvertfall sløvende

Blir ikke sløv av te jeg... Blir bare litt vel mye våken :ermm:

 

Røyke te ja :p Den må prøves (nei, jeg røyker ikke, men det er sikkert morsomt :laugh: ) :thumbs:

 

EDIT: Leif

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...