Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen erfaringer med idium.no ?

 

Er det umulig å lage en nettside uten og kunne HTML, CSS ++++ ?

Er det ikke mulig og lage en hjemmeside enkelt som det skulle vært en plakat du lagde i diverse windows programmer?

 

Hei jeg har brukt Kompozer til å lage min siden. Det er veldig enkelt og du trenger ikke nevneverdig kunnskap. Kommer selvsagt an på hvor avansert siden skal være, men Kompozer funker uansett. programmet er gratis. og du finner det her http://www.kompozer.net/

Lenke til kommentar

Hei.

Er på utkikk etter ny webhost.

Bruker for øyblikket www.subsys.no, som fungerer greit nok, men prisen er utrolig stiv. Samt om jeg skal kjøpe ekstra domene, må jeg kjøpe det hos de, for 225,- ekstra pr år.

 

Jeg vil helst unngå useriøse firmaer som overselger pr server osv.

 

Jeg kikket litt på domeneshop.no, kan disse anbefales?

Jeg har et par domener der som jeg er fornøyd med, men har aldri leid FTP fra dem.

Har Domeneshop.no serverene stående i norge, eller blir dem plassert i utlandet? (Siden domeneshop holder til i flere land).

 

31Jul_Sunday_CBtwvK.png

Lenke til kommentar

Eventuelt hold deg til subsys. De veit hva de driver med, har finfin kundeservice og servere er plassert fint og trygt i serverhall i Oslo :)

Ja, kan ikke klage på kundeservice, men liker ikke helt måten de styrer ting på. Hos alle andre steder jeg har leid webhotel, så har jeg alltid kunne brukt domener fra feks domeneshop.no, mens hos subsys vil de ha 225kr ekstra pr domene jeg vil ha på samme server :ph34r:

 

Om jeg går for domeneshop, så går jeg for "Extra Large" pakken forresten.

Lenke til kommentar

Husk at domeneshop har sitt eget system for å styre serveren. Ikke cPanel eller lignende. Proisp koster det faktisk 99kr for 10000MB, så der var domeneshop billigere. Men småhotell på 100MB er jo latterlig at skal koste 15kr. One.com er vel billigst etter hva jeg veit og har hørt. De skal visstnok være greie også.

Lenke til kommentar

Husk at domeneshop har sitt eget system for å styre serveren. Ikke cPanel eller lignende. Proisp koster det faktisk 99kr for 10000MB, så der var domeneshop billigere. Men småhotell på 100MB er jo latterlig at skal koste 15kr. One.com er vel billigst etter hva jeg veit og har hørt. De skal visstnok være greie også.

Jepp. Er ikke avhengig av cPanel. Subsys har heller ingenting sånt, så det er jeg godt vandt med.

 

Uansett, så får jeg google de forskjellige selskapene, så se evt 'ryktene' hos dem :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...