Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

www.tehuppa.com blir nok det beste designet når det kommer, jeg gleder meg som en unge. :thumbs:

Takk for..ehm... (leite etter ord)... "omtanken" ? :p

 

Det vil ta tid. Arbeider med den en gang i mnd liksom, og blir liksom aldri fornøyd med dei småtinga eg gjør... Risky å arbeide med den under idètørkeperioder også...

 

Men, den vil komme, det vil den... Preview her: http://absentvoid.com/hwno/tehupper.gif :p:w00t:

 

*Begynne å kode css sida*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke enig. 2advanced er _litt_ for overdreven. Men pen er den. :)

 

 

overdreven?, ok, men de har skillz, har du sett de sidene som de har laget for andre pers.?

De fleste jeg har sett er meget brae!

 

Edit:

 

Men, den vil komme, det vil den... Preview her: http://absentvoid.com/hwno/tehupper.gif :p:w00t:

 

vet egentlig ikke hva det er snakk om her egentlig, men den tingen der minner meg om den rundingen du hadde for lenge siden på en side.

Mørk side med en oransj runding oppe til venstre.

Endret av $k$
Lenke til kommentar
overdreven?

Hadde du et bedre ord kanskje? ;)

 

Det er min mening, og jeg kan få mene hva jeg vil om den saken.

Sier at den er meget bra, men det finnes en del sider som er en god del over det.

Min mening.

og det var min mening.. :dontgetit:

Endret av $k$
Lenke til kommentar

/me = dead irritert! :(

I løpet av de siste par dagene, eller kanskje den siste uka, har noen nye fjes dukket opp i denne avdelingen. I seg selv er dette vel og bra, og det er heller ikke det som er mitt "problem". Jeg blir så irritert når folk ikke kommer med konstruktiv kritikk, og jeg opplever det er spesiellt "ferskingene" som har problemer med dette. I de siste ukene har det tatt seg opp flere tilfeller av hva jeg kaller unødvendig kritikk. Kritikk av typen "den-likte-jeg-ikke. hør-på-polecat-eller-de-andre". Hva har trådstarter til gode av slik kritikk? Okei, heldigvis finnes folk som gir skikkelig og konstruktiv kritikk, men er det nødvendig å forsøple et forum som har holdt seg rent for slikt?

 

Håper ingen blir irriterte på meg eller sure på grunn av at jeg tenker høyt og at ingen føler seg truffet.

Det er bare min generelle oppfatning. ;)

 

Well, well ...

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
På RingenesHerre.no forumet syntes de at denne var bra...

http://loonyshome.webbyen.dk/

Jaja, de skal få synes hva de vill, men den var ræv.....

Men er vell egentlig enig med Dunen her, men alle må vel begynne en plass.

Vi har vell alle kommet med en "hør på han og han" kritikk i vår tid ;)

 

Menmen...... Merket noe, tror dette er min første Post i Cafeen.. :woot:

Har jobbet så mye at jeg har ikke hatt tid til å henge her :(

Savnet dere alle mens jeg var på jobb :)

Lenke til kommentar

Nå i disse tidene er det kjedeligere og kjedeligere å være på WDS, før kom det en ny tråd av og til, men nå kommer det mange tråder til dagen og jeg går rett og slett lei av hele forumet..

Før var jeg en hyppig leser av alle trådene som kom her(ikke at jeg svarte noe men jeg leste iværtfall) og når jeg begynte å svare litt så kom det bare flere og flere tråder hele tiden og så sluttet jeg igjen. Nå er det så ofte nye tråder at det er rett og slett kjedelig.... :(

Lenke til kommentar

Luftet en liten idé med Polert, og lufter den med dere og. Greit, sa vel egentlig at jeg hadde skrevet mitt siste innlegg her på kaféen grunnet alt det useriøse som til tider blir skrevet her, men her kommer kanskje en idé som får enden i ekstase :p

 

Tenkte hvis samtlige kjedet seg en kveld, og dere ikke hadde noe å gjøre. Hvorfor ikke lage en liten konkurranse? Sett at 5 stykker melder seg på. Du som påmeldt skal nå gi en betingelse for en side til en annen i konkurransen. Det kan være alt fra at siden skal inneholde den og den fargen, at den skal være mørk, rosa, ha kun to farger, 5 farger osv. Kreativitet setter stopper for betingelsene.

 

Videre får jo du igjen en betingelse av en annen i konkurransen. Når alle har fått sin betingelse, setter dere i gang med å lage hver deres fisk. Og innen en viss tidsperiode så skal dere legge ut forslagene deres her på kaféen. De som legger inn forslaget for sent i forhold til tidsfristet kan bli disket, hvis det ikke er rare greiene selvfølgelig.

 

Så kan dere stemme på hvilket forslag som er best, sett i forhold til betingelsen som ble gitt. Fikk noen en vanskelig oppgave, skal dette telle med i helhetsinntrykket, sammen med selve designet.

 

Så kan dere (ja jeg sier dere, dere trodde vel ikke at jeg, med mine grevlingegenskaper, skulle delta? :p ) eventuelt få en stjerne hvis dere vinner eller noe. Da kan jo kanskje antall stjerner være like bra som mange innlegg?

 

God idé / dårlig idé, eller blir det rett og slett for vanskelig å samle alle sammen og få gjennomført dette? Tenkte at dette kunne hevet nivået på kaféen, og hvem vet, brått så kan en av dere komme opp med et stjernedesign ;)

 

Kommentarer?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...