Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Installerte nettopp Linux Mandrake på den bærbare og må meddele at internett så totalt annerledes ut her. Noen andre som sitter i Linux?

Første gang uten IE?

Morsom du...

 

:ermm:

 

Lei... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wh1te fikk kredit på hw.no!!

 

Prosessorer for bærbare

For mange fremstår prosessorer for bærbare maskiner som et lite oversiktlig område. Det finnes en rekke ulike modeller med nesten tilsvarende navn. Forumbruker 'enemigo' gir deg en fin oversikt her. Med det samme vi er inne på bærbare maskiner nevner vi også 'wh1te' sin flotte guide til kjøp av bærbare maskiner.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te fikk kredit på hw.no!!

 

Prosessorer for bærbare

For mange fremstår prosessorer for bærbare maskiner som et lite oversiktlig område. Det finnes en rekke ulike modeller med nesten tilsvarende navn. Forumbruker 'enemigo' gir deg en fin oversikt her. Med det samme vi er inne på bærbare maskiner nevner vi også 'wh1te' sin flotte guide til kjøp av bærbare maskiner.

 

:w00t:

:dribble:

 

:cool:

Lenke til kommentar
Er det bare me eller er det plutselig veldig in med en gjennomsiktig contentfelt som er begrenset i størrelse? Alle har jo en fisk på det nå. Det er tydelig at full lengde tiden er over...

Hvem andre enn meg?

Fisken til SirIce lengre oppe i tråden, FuLu har hatt et par.... er dei eg kommer på iallefall...

 

/me skal gå for full lengde innholdsfelt forever (iallefall når eg tar meg tid til å fikse absentvoid.com)! :w00t:

Lenke til kommentar
EDIT: @Dunis: Cut the spamming part. ;)

:blush: Måtte liksom bare fortelle det.

 

Vel. Dere kan tenke dere grunnen til kulen min? Nei? Vel grunnen er som følger!

 

Det hadde seg slik at vi (vi = en gjeng fra Sandnes som reiste på tur) skulle balansere flasker på hodet mens vi la oss strekk ut. Etter en stund ble vi forholdsvis trøtte, og jeg la meg bakover i en god stol med en flaske på hodet bare for å "ligne" på de andre som ennå lå strekk ut på gulvet. Den nest-eldste finner fram pinnen vi brukte til å grille marshmallows på peisen. Han ser den perfekte sjansen til å slå flaska av hodet mitt. Mens jeg har hodet bakoverlent og nyter stunden med øynene lukket smeller han til alt han har av krefter. Men han bomma! Smack! Rett i panna! Et sekund går der jeg åpner øynene og prøver å skjønne hva som foregår. Tre sekunder etter ligger jeg på gulvet sammen med de andre å tar meg til hodet.

 

Au! *ta på kulen rett over øyet*

Lenke til kommentar

Sitter og bruker IE nå og legger merke til at det er en god del avatarer bl.a. min egen som rett og slett ikke vises. Serveren er oppe, og de vises fint i firefox på den andre maskinen. Er det noen av dere andre IE brukere som opplever at masse bilder ikke vises?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...