Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

@Kafeavdaffingen:

 

Denne tråden kan vel egentlig sies å være et prøveprosjekt. Det har kommet mye godt utav den, men et prøveprosjekt kan vel aldri vare evig. Tråden eksploderte (bokstavelig talt) i de første dagene, for så å roe seg ned nå etterhvert. Tror ikke vi får se et like høyt aktivitetsnivå i tiden fremover, men det er vel egentlig bare greit nok. Litt lei av at det er femten nye sider hvis jeg er vekke fra forumet i en halv dag.

Synes imidlertidig at tråden har holdt et generelt høyt nivå, spesielt epsilon, Hal|Tan, EF og sjefen sjøl har holdt nivået oppe. :)

 

 

 

 

 

 

 

Fikk forresten 5 på mattetentamen

 

Er ikke helt fornøyd, siden jeg vet jeg klarer bedre. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er endel som begynner å bli lei her...føler det på samme måten. Har vært ganske så inaktiv i det siste jeg og...gidder ikke å spamme og komme med unødvendige innlegg, dvs, grenseløst barnslige innlegg som det ligger et par eksempler av her i webcafeen.

 

Har forlengst gitt opp SO3, var ganske aktiv der før og skrev ca et par innlegg der om dagen...those days are gone, og jeg holder meg nå for det meste her i webdesign-delen av forumet der jeg kommer med litt innspill og konstruktiv kritikk der jeg føler det trengs.

Lenke til kommentar

Til dere som bestilte nytt domene fra servetheworld.net via deres qxl tilbud:

 

Jeg mener at jeg betalte mer enn for bare de 12 mnd a 39,-

 

Husker dere om dere gjorde det?

 

eventuelt hva det var og hvor mye den posten var på....

 

skal bestille for noen, men de vil ha alt klart og vite alt før de bestiller....

 

mener jeg betalte mer enn 486 (summen av 12*39)

 

 

håper noen husker :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner hva du mener enden.. Samme skjer med SO3.. Men mener du at jeg er en av disse newbiene?

Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett deg i webdesigndelen før denne tråden ble opprettet nei. Det i tillegg til at det stort sett er ot som ligge i innleggene dine her gjør at du faller inn under denne kategorien i min bok ja. Muli det bre er meg.

Skriver ikke dette for å henge deg ut eller noe - svarer bare på et direkte spørsmål

Lenke til kommentar
Kafèen er vel grei nå for tiden..? Lite med spam.. :dontgetit:

Lite med god gammeldags on topic.

 

Har for eksempel ikke hatt EN dugendes diskusjon rundt et webdesign-tema her...

Joa, men "webcafè".. Polert og Svendsen hadde jo en diskusjon om hosting, syns det er greit egentlig. Litt bortkasta å fyre opp en tråd bare for det..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...