Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

ang konkurranse; hvordan utpekes en vinner?

Tja, enten så kan vel de som var med i konkurransen bestemme seg for hvilke tre utkast som var best og gi de 5 - 7 - 10 poeng, eller en poll som alle kan være med å bestemme på? Blir kanskje etter hvert innviklet, men syns i hvert fall vi bør få til en runde bare får å sjekke hvordan det går :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er litt rart med denne kategorien er:

Emner som handler om PS blir ofte lagt her, og ingen reagerer å det. Det er tross alt en egen kategori for bilderedigering...

Joda, men de som spør om det her trenger det som oftest til bruk på en fisk, og i tillegg finnes det her en utrolig kompentanse på PS-området.. :yes:

 

Jeg ser vertfall ingen grunn til at man skal reporte de trådene.. :blush:

Lenke til kommentar

Forslag til compoen: Det lagen en hel haug med "oppdrag" på forhånd som alle ratifiserer før disse havner i en "kortstokk"

Ved hver compostart trekker alle et kort og bruker det oppdraget. Eventuelt kan alle få samme oppdrag. På den måten er vi sikret at "oppdragene" er gode, og at arve ikke på pur f# ber polert å lage en lyserosa side (selv om polert er god på rosa britney headere)

 

Når det gjelder det med å få en oppsynsmann her så er jeg redd for at det ikke er mulig å begrense ansvarsområdet til en moderator ned til en tråd (svjv). Jeg har alt fremmet forslaget til invictus om å opprette en ny brukermoderator som får streng beskjed om å holde seg i webdesign, men har ikke fått noen tilbakemelding.

 

 

edit; Fprsøag er et fint ord :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar
Forslag til compoen: Det lagen en hel haug med "oppdrag" på forhånd som alle ratifiserer før disse havner i en "kortstokk"

Ved hver compostart trekker alle et kort og bruker det oppdraget. Eventuelt kan alle få samme oppdrag. På den måten er vi sikret at "oppdragene" er gode, og at arve ikke på pur f# ber polert å lage en lyserosa side (selv om polert er god på rosa britney headere)

 

Når det gjelder det med å få en oppsynsmann her så er jeg redd for at det ikke er mulig å begrense ansvarsområdet til en moderator ned til en tråd (svjv). Jeg har alt fremmet forslaget til invictus om å opprette en ny brukermoderator som får streng beskjed om å holde seg i webdesign, men har ikke fått noen tilbakemelding.

 

 

edit; Fprsøag er et fint ord :roll:

Ikkje dumt det der nei. IMO bør vi gjøre slik at alle får samme oppdrag; litt lettare å sammenligne og/eller vurdere ut ifra samme grunnlag på alle sammen liksom.

 

Skulle fått inn masse, masse lister med krav, satt dei i et array og fått et script til å plukke ut et tilfeldig elns. :D

 

Fprsøag = forslag? :p

Lenke til kommentar
Når det gjelder det med å få en oppsynsmann her så er jeg redd for at det ikke er mulig å begrense ansvarsområdet til en moderator ned til en tråd (svjv). Jeg har alt fremmet forslaget til invictus om å opprette en ny brukermoderator som får streng beskjed om å holde seg i webdesign, men har ikke fått noen tilbakemelding.

Beklager dette har jeg ikke fått med meg... Tviler på at dette er gjennomførbart per dags dato dessverre, men kan godt gjøre en kjapp undersøkelse på dette over helgen for sikkerhets skyld.

 

(beklager at jeg blander meg inn i tråden her, men jeg vil ikke at noen skal tro jeg ikke bryr meg)

Lenke til kommentar
Må bare si at sigge sitt forslag var veldig godt ( fikk en sytemelding på MSN fordi jeg ikke sa det...)

:love::p

 

Da går i hvert fall jeg i bresjen for at konkurransen blir en realitet. Noen som har noen flere forslag på hvordan selve gjennomføring kan bli? Eventuelt hvilke retningslinjer vi skal holde oss til osv...?

Lenke til kommentar
Å lage et design uten bruk av grafikk høres ut som en morsom idé :thumbup:

Håper at flere enn du syntes det hørtes gøy ut :)

:yes:

 

Da er det berre å ha teh fantasi :D

 

*kom fram til at z-index er en koselig egenskap om dette blir "konkuransegrunnlaget" *

 

/me is going puppet tonight, ser dere seinare :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...