Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Noen som har gått over traffic-limit @ servetheworld noen gang? Jeg er ikke så veldig langt i fra nå, lurer på hva som egentlig skjer. :dontgetit:

Har aldri nådd det, nærmeste har vel vært 4,75GB ifra... :p

 

Tror det blir 404-error når du passerer grensen, evt. en "Allocated Bandwith Exceeded" elns.

Lenke til kommentar
SirIce lærer meg litt php. Jeg når nye høyder. :)

:woot:

 

ildern lærer seg php, og lærer meg PS på en gang :D

Generelt spm; Blir det der regna som spam..?

 

@arve; Polert trenger fortsatt hjelp når han kjeder seg og da spammer vi hverandre.. :laugh:

 

enden var ikke så glad da jeg spamma ham, though. Han sa han skulle banke meg ellerno, noe jeg vil like å se :roll:

Lenke til kommentar
Ja, det kommer "Allocated Bandwidth Exceeded"... En side jeg var inne på mye før, var plutselig nede, fordi de hadde brukt opp grensa si.. :no: ikke kult! Men gjør som meg: bestill med 12GB så er det nesten ingen fare for å gå over grensen! :grin::w00t:

hvordan greier du å bruke så mye? Mye fil opp/ned lasting? Eller har du bare noen heftige besøkstall?

 

Jeg ligger å koser meg på et par hundre mb ;)

 

Edit: Så du hadde en del musikk/filmer på siden..

Endret av gordito
Lenke til kommentar
1. Nei marve, det var webdesign/kode relatert og communityprat, ikke helt ot.

 

2. btw: Nice try, Einstein.. And for the future; No, my password is NOT fleksnes :lol:

1. Heh ok. Jeg bare lurte, ikke noe sånn "right back in your face"-ting.. ;)

 

2. Hehe.. :w00t:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Nå er det vist veldig mange som lærer seg litt php, og mittr spørsmål er da:

Hvor er det dere får infoen fra?bok, internett, eller??

kan selv LITT php, men jeg vet ikke hvordan jeg skal lære meg mer uten å bruke en masse penger på bok for de fleste sider tar bare opp echo,variabler, GET/POST, og litt sånn, men det kan jeg alerede , så er det noen gode engelske/norske sider på nettet der jeg kan lære mer en bare nybegynner stadiet??

Lenke til kommentar
Hmm... virker som serveren min har et lite problem...

 

bilde: http://www.vegiboys.com/feil.bmp

 

og utifra filene mine skulle jeg hatt langt over 200 (!) MB... *sende mail til servetheworld*

 

PS. 16 fargers bmp, så det tar ikke tid å laste ned

Har noe lignende selv. Det skulle være ~100MB, men den viser bare 3MB. Gadd ikke å sende mail til dem for det... Er litt lat... :p

 

EDIT:

 

@$k$: Har stort sett brukt internett som kilde, dvs. diverse tutorials og forumet her. Har også boken MySQL and PHP Database Applications elns., men den var ikke spes. hjelpsom, siden jeg allerede kunne litt for mye... Var altfor få kodeeksempler i boken også.

 

Vil uansett anbefale deg å kjøpe en bok, siden det gir deg en gjennomgang i nesten alt, selv det du ikke kommer til å ta i bruk med det første. Ta en titt på http://www.amazon.com, og husk at det er null moms på bøker.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Hmm, funker detta som ny nettside til http://www.ks-forde.no ? Er på en måte fornøyd, men på en måte ikkje....

 

edit: seff blir den dynamisk, og satt opp med CSS ;)

:scared:

Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt! Start på nytt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...