Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arve: Om du bruker cite i forhold til en bloggpost for eksempel, så vil jo på en måte kildehenvisningen være til hele siden, selv om den ikke er markert opp som et sitat...

Skrevet (endret)
Arve: Om du bruker cite i forhold til en bloggpost for eksempel, så vil jo på en måte kildehenvisningen være til hele siden, selv om den ikke er markert opp som et sitat...

CITE i forhold til ein bloggpost? På kva måte? Om du skal sitere større ting er jo BLOCKQUOTE vegen å gå...

Leif.

Endret av Arve Systad
Skrevet
CITE i forhold til ein bloggpost? På kva måte? Om du skal sitere større ting er jo BLOCKQUOTE vegen å gå...

At cite-elementet gjelder for hele siden, og forteller noe om opphavet til siden i sin helhet, uten at det finnes noe spesifikt element som cite-elementet retter seg mot med informasjonen sin. Tror det var en ganske utbredt bruk av cite-elementet før, og kan være det ennå.

Blockquote har eget cite-attributt, Arve...

Skrevet

At cite-elementet gjelder for hele siden, og forteller noe om opphavet til siden i sin helhet, uten at det finnes noe spesifikt element som cite-elementet retter seg mot med informasjonen sin. Tror det var en ganske utbredt bruk av cite-elementet før, og kan være det ennå.

Blockquote har eget cite-attributt, Arve...

Poeng, forsåvidt. Men likevel blir det litt feil at innhold ikkje er markert som sitat sjølv om det er det, og der er eit CITE-element. Men, whatever. Treng neppe å sitere innhold på ei heil side.

Uansett; blockquote sin cite-attributt blir jo ikkje vist nokon stad, så eg vil ikkje sei at CITE er overflødig i samanheng med Blockquote.

Skrevet
Noen som har erfaring og gode løsninger på styling av <input type="file"/>?

Spørsmålet er vel heller hvorfor i all verden du skal gjøre det.

Hvis det ikke funker er det som regel en grunn for det.

Skrevet (endret)

Stemmej det! Endelig har forumfolka fiksa sånn at jeg kan velge "1 måned" på Mine Poster, weeey.

Her er Arve sitt nye konseptdesign, vet ikke om jeg liker opacity-levelet.. imo, hva syns dere?

post-82796-1207167193_thumb.png

Endret av Lovskogen
Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg burde gi deg adressa til HTMLDog eller W3C Schools, hva syns dere andre? Hva burde vi gi ham?

Edit: Fader så få som svarer da... få litt aktivitet.

Endret av Lovskogen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...