Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jeg kan si, som prosjektleder, at Kaféen har samlet mye støv, og jeg tror det som manglet mest var innhold og skribenter som kunne være aktive. Mulig jeg får given over meg senere på året, men akkurat for øyeblikket har jeg ikke nok overskudd til å styre prosjektet.

...og eg har ikkje nok overskudd til å drive med koding. Det stemmer også for Sebba, trur eg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Jeg fikset et par bugs for en stund tilbake, faktisk. Men pr. dags dato har nok ikke jeg heller noe tid til videre utvikling av Kafeen.

 

Tor: Kom deg på MSN :ninja:

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Litt av problemet er vel det at skribentene venter på at siden er klar før de skriver noe, og de som mekker siden ikke vil lansere den/gjøre den ferdig før de har noe innhold å legge ut?

 

Kanskje Lokaltog/de respektive forfattere kan ordne en løsning der innholdet fra unrealized.org kan evt. gjenbrukes til debugging/lansering/whatev.?

Lenke til kommentar
Jeg kan si, som prosjektleder, at Kaféen har samlet mye støv, og jeg tror det som manglet mest var innhold og skribenter som kunne være aktive. Mulig jeg får given over meg senere på året, men akkurat for øyeblikket har jeg ikke nok overskudd til å styre prosjektet.

...og eg har ikkje nok overskudd til å drive med koding. Det stemmer også for Sebba, trur eg.

Du kjenner meg som din egen lomme.

Lenke til kommentar

Driver med et design (div-basert) til Joomla 1.5RC4, men på en artikkel, så må jeg bruke tabell for å sortere infoen. I Firefox ser alt bra ut, men i Opera og IE7, så fortsetter tekst og bilde videre til høyre for tabellen. Er dette et kjent problem, eller er det noen som kan tenke seg hva problemet er?

 

Firefox:

 

Opera:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...