Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet at dette er et sensitivt tema, og varierer sikkert litt fra prosjekt til prosjekt, men dere freelancere; ca. hvor mye tar dere i timen?

For konsulentarbeid med relativt lang løpetid (f.eks. 150 timer) ligg det på ca. 600kr eks. moms. På korte prosjekt er det rundt 800. Kjem sjølvsagt an på kundens betalingsdyktigheit, men det er sånn ca. :)

Takk. Det var noe sånt jeg kom frem til og. Det jeg har fått høre er at det er mellom 600-1000 kr. Ganske rimelig med tanke på at en rørlegger koster 600-700 kr i timen, en professor ca. 1200 og en grafisk designer 800. Men har du noen relevant utdanning innenfor faget?

Grafiske designere får gjerne mindre betalt enn utviklere.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle vurdere Monument, for jeg føler ikke at siden "sitter" skikkelig. Jeg liker utseendet og alt det der, men den gir meg ingen følelse av samhold. Kanskje det er fordi det er så mange forskjellige "visninger" av artikler (1 hoved, 3 mindre og egentlig 4 små under hovedsaken). Noen som har noen løsninger på dette? Tror jeg skal gjøre siden litt bredere kanskje, slenge inn en ordentlig tredje-kolonne, og re-aligne hovedkolonnen.

 

Har blitt obs på at sIFR-en krasjer FF under Vista, om noen lurer.

 

Jeg venter på fiffige tilbakemeldinger.

Ta en titt her i Opera..så ikke helt riktig ut
Lenke til kommentar
Hva er det med det helsikkens båtdesignet til Lovskogen? Det er jo .. ingenting originalt med det? Gradientene er IKKE PEN, oppsettet har vi sett mange ganger før .. Eneste jeg liker er headeren, noe jeg tviler på han har tatt selv.

 

Så ..

 

Hva er det som er så fint med de designene som du linker til da? Er jo for det første en tabellsuppe uten like. For det andre er det jo bare en haug med bilder omtrent. Det jeg gir pluss for er st

len og at han har fått det til på et "vis". Men å si at han er ekstremt god har jeg vanskeligheter for.

 

Kim...

Endret av Kim T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...