Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg hater den nye iPod Nano, elsker iPod Classic, og digger den nye iPod touch sånn bortsett fra Cover Flow. Mer unødvendig funksjon skal man lete lenge etter...

 

Kanskje det blir en iPod Touch på meg etterhvert, har funnet ut at jeg skal kjøre én iPod med all musikk på, og én med en smart playlist på MacBooken :)

 

Arveh: 09:15 i morgen?

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar

Cover Flow er vel den funksjonen som skal sikre at Ipod fortsatt blir sett på som det kuleste, og det tipper jeg at den gjør. Det er sånt folk synes er stilig og gjerne betaler noen kroner til for. Forøvrig var den nye Ipod Nano ufattelig stygg, hater den kvadratiske formen. Creative gir mer for pengene, uansett hvordan man ser på det.

Lenke til kommentar

Akkurat dét kan jeg være enig i. Før jeg satte meg ned på engadget før eventen håpet jeg på to ting; at Nanoen som det hadde vært bilder av på nettet ikke skulle være den Apple slapp, og at det skulle komme en iPod med touch-skjerm, men uten CoverFlow ved flipping av telefonen. Ingen av disse ønskene ble oppfylt, jeg håper virkelig bare at det kommer en eller annen måte å skru av CoverFlow på hvis man ikke vil ha det. For jeg sier det igjen; CoverFlow er eyecandy fra Apple sin side jeg FINT klarer meg uten, for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...