Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, skal prøve å forklare det bedre..

Det jeg vil, er at når man skriver inn nyheter. Så kommer det frem på forsiden og faller nedover. Jeg vet at man må benytte seg av et nyhetsscript for å kunne poste direkte på siden. Men det jeg lurer på er hvordan man får selve nyhetsboksene man poster til å falle nedover på siden. Altså, når man poster enda en nyhet, vil en den forige nyhetsboksen falle et hakk nedover. Hvordan kan jeg fikse det?

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar
Det er jo nettop slike ting som fører til lite konkuranse og videreutvikling. For ikke å snakke om at utviklere begynner å glemme annen programvare og valgfriheten dermed blir inskrenket enda mer.

 

Nei, la nå markedsøkonomien få lov å vise frem sitt beste. Hvis ikke kan vi like godt gå over til marxismen.

9352962[/snapback]

 

Det blir jo idiotisk uansett å påpeike det når han sit med Ubuntu og Firefox. For å bruke det operativsystemet så er det nok i seg sjølv til å fortelle han at han er obs på programvaren han brukar - samt at det med "markedsøkonomien" ikkje har ein faktisk hensikt når det er snakk om open-source-programvare :)

Lenke til kommentar

Om han sitter med den "gode" og samfunnsnyttige programvaren, og Linux brukere generelt sett er flinkere til å sjekke ut flere produkter betyr deg på langt nær at akkurat HAN har den innstillingen.

 

Men la oss ikke holde på med en lang, seriøs diskusjon for noe som i utgangspunktet var ment som en fleip!

 

Men hvorfor skulle ikke markedsøkonomien ha noen hensikt på programvare med åpen kildekode? Det er tross alt firmaer som tjener penger som står bak åpen kildekode programvaren også. Hadde de fleste brukerne hoppet over til Opera er jeg kanske sikker på at Mozilla hadde satt opp farten og prøvd å finne ut hva Firefox manglet.

Lenke til kommentar

Kan noen skrive et sammendrag for de siste 18 sidene her? Vanligvis leser jeg alt, men de siste ukene har jeg ikke hatt internett, dessuten fylte jeg 21 på onsdag, så jeg kan endelig drikke øl ute her i Usa. (Jeg sitter faktisk i en bar akkurat nå, mer eller mindre brisen, tre kvartaler unna der jeg bor) :thumbup: for gratis WiFi! Og øl. Ettermiddagsøl er fint.

 

sparks: Ser bra ut, minner meg om stilen Wired (magasinet, ikke energidrikken) bruker. Og det er jo pent. Enig med JonT om at nyhets-delen bør skille seg litt mer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...