Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Varm til å være blå, kanskje. Vet ikke helt hva du skulle ha gjort, men hva med noe så enkelt som et annet bilde i header, med blomster med varme farger?

 

Samtidig syns jeg menyen er noen hakk for stor, både mtp. tekststørrelse og bredde på boksen. Hos meg er også teksten veldig stor generelt, til tross for at jeg ser på fisken på 1920x1200 piksler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noe egnet metode for å avdekke døde linker på et nettsted?

9342011[/snapback]

 

Google Webmaster Tools lar deg i hvert fall se de ulike feilmeldingene googlebot rapporterte når googlebot crawlet siden din, men usikker på om den også vil rapportere eksterne linker.

 

Bør kunne gå fort å lage en liten spider som gjør akkurat det du vil, og det finnes sikkert ferdige program/scripts for det. :)

Lenke til kommentar

Prøvde å få Sweet Titles til å fungere på kun én div, Tor, men det fungerte ikke helt. Sitter på trikken nå, så jeg får se hva jeg får til når jeg kommer hjem. Burde egentlig fungere, så det er sikkert barenoe jeg har oversett. Kan jo eventuelt sende en mail til Dustin og høre selv, da? Han er ganske så hyggelig, men han har kanskje litt for mye å gjøre i Google for tiden... :)

Lenke til kommentar
On a third note, jeg har 4 kjerner og 4 GB RAM!

9345174[/snapback]

 

Grattis! Jeg venter bare på studielånet for å gjøre det samme. :)

 

Bestilte nettopp litt småsnacks til MacBooken, btw. Etter under en måneds bruk har jeg funnet ut at jeg er nødt til å ha en sleeve og en god blåtannsmus, og så slengte jeg like godt med en skjermrens og en miniDVI->DVI overgang. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...