Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Klart, men likevel synd at vi har mista folka fra begynnelsen som PoleCat, HalTan, Mikka og Dunestar (to sistnevnte er vel sånn halv-aktive en gang i månaden, kanskje?).

8647999[/snapback]

Flaut, men eg har faktisk ikkje tenkt på at Mikka har forsvunne :blush:

 

Henrik: That mayd no sense.

Eg skal slutte å delta i OS-diskusjonar, sånn generelt sett, liksom. :)

 

Hva med CamelCase-Piranha? Eller var han ikke en kafe-oldtimer?

8648003[/snapback]

Robbie var her også frå dag éin, trur eg.

 

Fiks denne dobbelposten, om du gidd. :p

Alt for deg, kjære! - Mr.Berg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, nå blanda jeg faktisk PiRANhA med CamelCase-ePsilon47 eller hva han heter.

8648043[/snapback]

Epsilon ja. Han var den definitive guruen. Usedvanleg kunnskapsrik kar.

 

Arvis: Kva er mailaddr. hans? Eg har alt for mange i "forum"-gruppa, så eg veit nesten ikkje kven som er kven lenger. :p

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Nytt tema:

Jeg kom tilfeldigvis over CSS-egenskapen clip nettopp. Kan dere komme på noen fornuftige bruksområder?

 

A clipping region defines what portion of an element's border box is visible. By default, the element is not clipped. However, the clipping region may be explicitly set with the 'clip' property.
Lenke til kommentar
Nytt tema:

Jeg kom tilfeldigvis over CSS-egenskapen clip nettopp. Kan dere komme på noen fornuftige bruksområder?

 

A clipping region defines what portion of an element's border box is visible. By default, the element is not clipped. However, the clipping region may be explicitly set with the 'clip' property.

8648096[/snapback]

 

Har sett det heile, men òg gløymt det heile bort. Og nei, eg ser ikkje veldig mange fornuftige bruksområde. *tenke litt*

Lenke til kommentar
Kva om ein ikkje har tilgang til eit bilderedigeringsprogram, men må ha ut ei sak med eit bilete fort på nettet? Da kan denne vere hendig. :)

 

Det er nok han ja, Arve. :)

8648138[/snapback]

 

Om du har PC har du alltids paint/tilsvarande, though, som er lettare og betre enn å klure med clip. Den er tungvint å bruke.

Lenke til kommentar
Er det ikke vanskelig å klippe bilder på pikselen riktig med paint?

8648161[/snapback]

Og i tillegg til zoomen har du en slik greie som forteller deg hvor du er med koordinater.

 

Så lenge jeg var en av de som satt med pekefingeren trommende på F5 da vi venta på hans innlegg om fargeheiser og why de is a bad idea, er jeg fornøyd med WDS-statusen min. :)

8648099[/snapback]

Dæven, litt av en ressurs å ha! Dere som har han på msn, få'n tilbake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...