Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt min på i sekken noen ganger, uten at noe nevneverdig har skjedd. Utover glovarm sekk og laptop, da.

8646841[/snapback]

Er selvfølgelig ikke noe som skjer hver gang. Men poenget er at det kan skje.

(Det skjedde med PC-en til moren min for ikke mange måneder siden)

 

Noen andre som ikke kommer inn på mailinglistarkivet til HTML WG?

Lenke til kommentar

La oss se det på en annen måte:

 

Jeg fikk meg ny bil i dag. Helt grei sak egentlig, men hver gang jeg vil gå ut av bilen jeg slå av motoren og ta med meg nøkkelen. I følge håndboken er det for å hindre at den kjører av gårde i tilfelle jeg har glemt å sette den i fri :\

Lenke til kommentar
Virker som om logisk og praktisk tenkning ikke er os x-brukerene sine sterke sider.

8646987[/snapback]

De har nok litt å gå på, ja..

 

Hva er problemet med å legge inn en funksjon for det, så kan heller de litt viderekommende som faktisk vet hva de sysler med gjøre de innstillingene de vil, resten kan kose med default-innstillinger?

Lenke til kommentar
Hva er problemet med å legge inn en funksjon for det, så kan heller de litt viderekommende som faktisk vet hva de sysler med gjøre de innstillingene de vil, resten kan kose med default-innstillinger?

8647065[/snapback]

Jeg syns det er helt greit det kan være en innstilling for det. Men jeg må si at jeg ikke helt skjønner problemet så lenge det finnes en mulighet for å gjøre det. Dette er en funksjon såpass få har bruk for og som man bør vite hva man gjør med at jeg syns det er helt greit at det ikke ligger kjempe enkelt ting. Dog syns jeg godt det kunne vært noe lignende about:config for å få fikset på det.

Lenke til kommentar
Hva er problemet med å legge inn en funksjon for det, så kan heller de litt viderekommende som faktisk vet hva de sysler med gjøre de innstillingene de vil, resten kan kose med default-innstillinger?

8647065[/snapback]

Jeg syns det er helt greit det kan være en innstilling for det. Men jeg må si at jeg ikke helt skjønner problemet så lenge det finnes en mulighet for å gjøre det. Dette er en funksjon såpass få har bruk for og som man bør vite hva man gjør med at jeg syns det er helt greit at det ikke ligger kjempe enkelt ting. Dog syns jeg godt det kunne vært noe lignende about:config for å få fikset på det.

8647132[/snapback]

 

Du lære deg å formulere deg betre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...