Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

virker som folk liker DW her: hvilke funksjoner er det som man bruker, og som ikke andre verktøy har?

 

Spør mest fordi jeg ikke har satt meg godt nok inn i DW, hadde vært greit med forklaringer/anbefalinger på hvorfor det er et godt verktøy.

 

Mitt intrykk er at det er et stort tregt drog, som tilbyr god kode-highlighting og grei nok WYSIWYG-editor. (Selv trenger jeg ikke wysiwyg-editor, så da klarer jeg meg med andre verktøy for førstnevnte feature.)

 

FTP-tilgang ble nevnt som et pluss, og det høres jo kjekt ut.. Kanksje jeg skal prøve ut programmet når jeg kommer meg hjem..

 

Noen som har tittet på den nye versjonen av FrontPage da? Jeg leste en plass at generert kode visstnok skal være bedre. Jeg har en innebygd skeptisk mot programmet FrontPage, men det kan jo hende de har skjerpet seg, og faktisk levert et nyttig program??

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da bare lar du den være nesten lukket, Lovskogen. Det er vel ikke så langt ned til stuen?

8646090[/snapback]

Eller så kan Apple lære seg design, og la meg styre innstillingene selv, uten å måtte legge inn et helt program for å gjøre det.

 

@Qualbeen: Du svarte å din egen post, som jeg nevnte før din post, ftp-tilgang.

 

@Robbie: Ser du problemet nå da, eller trenger du litt lengre tid?

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

altså, dobbelt-v'en havna opp ned. Vet ikke hvordan det skjedde jeg.. Sikkert fordi jeg sitter på Microsoft-tastatur??

 

Menne, da har jeg endret til DW...

 

EDIT: hadde klart å skrive DM to ganger faktisk.. jaja..

Er nok litt trøtt ja :p

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
@Robbie: Ser du problemet nå da, eller trenger du litt lengre tid?

8646243[/snapback]

Jeg forstår du har et problem, ja.

 

Jeg har hatt Apple-maskiner i et par år nå, og dette har aldri vært et problem for meg - ei heller har jeg hørt at andre kaller det for "dårlig design" når maskinen går i dvale når den lukkes. Jeg - og Apple - er vel av den oppfatning at det er verre å produsere en maskin som nettopp ikke går i dvale når den lukkes. Det har ofte skjedd at mine Dell laptoper opp gjennom årene ikke går i dvale, noe som resulterer i fantastisk varme maskiner og flatt batteri. Dette derimot, er dårlig design.

Lenke til kommentar
@Robbie: Ser du problemet nå da, eller trenger du litt lengre tid?

8646243[/snapback]

Jeg forstår du har et problem, ja.

 

Jeg har hatt Apple-maskiner i et par år nå, og dette har aldri vært et problem for meg - ei heller har jeg hørt at andre kaller det for "dårlig design" når maskinen går i dvale når den lukkes. Jeg - og Apple - er vel av den oppfatning at det er verre å produsere en maskin som nettopp ikke går i dvale når den lukkes. Det har ofte skjedd at mine Dell laptoper opp gjennom årene ikke går i dvale, noe som resulterer i fantastisk varme maskiner og flatt batteri. Dette derimot, er dårlig design.

8646338[/snapback]

Må ikke glemme at mye varme fort kan føre til at disken ryker vis man putter maskinen ned i en sekk eller noe. Så å ikke ha noen slik innstilling syns jeg er helt riktig (med mindre man har temperatursensorer som fanger opp sånt og sender maskinen i dvalemodus vis slik skulle hende. Men det er dessverre alt for mange PC-er som ikke har noen sånn funksjon).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...