Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det ikke så mange timer før Hove slipper enda en headliner (sjanger: rock)! Gleder meg :D Er det flere som skal til Hove og rokke foten?

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Ohh, Løvskogen goes buisness - E24 og moleskine :wee:

Uansett.. StatoilHydro ? For et tafatt navn!

Skrevet
Eller om du er på jakt etter noe nytt, kan du teste ut mer morsomme språk, som FORTRAN eller x86 assembly. :D

Hmm? :p

8101222[/snapback]

Nytt for meg, nytt for deg. Det finnes lite som er mer hard-core og gir mer streetcred enn å kode i assembly. :D

Lisp kan vente. :)

Skrevet
CamelCase generelt gjør meg trist. BigBang gjør meg trist. :p

Tor: Pfft, liksom-soss. Dessuten blir selskapet hetende StatoilHydro til 2008.

8103352[/snapback]

BigBang gjør meg litt trist òg. Når det er sagt, så fulgte jeg linken fra Aftenposten, som er den eneste nettavisen jeg leser. Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer.

Skrevet
Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer.

8103787[/snapback]

Likevel er det en av Norges mest besøkte nettsider, og kanskje mest lese papiravis.

Skrevet
Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer.

8103787[/snapback]

Likevel er det en av Norges mest besøkte nettsider, og kanskje mest lese papiravis.

8103802[/snapback]

Ja, og poenget ditt var?

VG blir jo ikke noe mer seriøs av å ha mange lesere. Akkurat som at fjortiser blir ikke bedre til å formidle nyhetsbildet, selv om det finnes uhorvelig mange av de...

Skrevet
Nyhetene blir kanskje ikke mer seriøse, men det er tydelig at det er den typen nyheter leserne vil ha.

Folk flest er dumme og vet ikke bedre.

*kose på Aftenposten*

Skrevet
CamelCase generelt gjør meg trist. BigBang gjør meg trist. :p

Tor: Pfft, liksom-soss. Dessuten blir selskapet hetende StatoilHydro til 2008.

8103352[/snapback]

BigBang gjør meg litt trist òg. Når det er sagt, så fulgte jeg linken fra Aftenposten, som er den eneste nettavisen jeg leser. Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer.

8103787[/snapback]

BigBang er jo kos.

Lese itavisen ftw :love:

Skrevet

Var på skolen idag og tok backup av den del gammelt arbeid, morsomt å se noe av det man har gjort for en stund siden som aldri ble fullført eller ble noe av..

44557.jpeg44558.jpeg

Skrevet
*kose på Aftenposten*

Hvorfor ikke Bergens Tidende, Bergens svar på Aftenposten?

8103922[/snapback]

Begge deler er finfine saker, men BT har nettopp kansellert studentabonnementet mitt på grunn av manglende studentbevis :p Gikk fint i et år eller så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...