Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lenge siden du ble moderator, Robbie? :)

7458282[/snapback]

~20 minutter siden vil jeg påstå, får se hva han sier selv ;)

Endret av Ueland
Skrevet
Grattis robby, tar du fyllepostene mine blir jeg morsk :p

7458438[/snapback]

Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre. Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". :innocent:

Men fra spøk til revolver, Dell var innom kontoret mitt her om dagen og var snille nok til å formatere min laptop, så jeg er tilbake igjen til IE6 - finnes det egentlig en skikkelig grunn til å oppgradere til IE7? Jeg synes bare IE7 ødela alle mine favorittsider. :(

Skrevet

Hvis du endrer emnetittelen forsvinner jo undertittelen på grunn av at det ble skrudd av. Og jeg liker undertittelen til denne tråden, og hvis du gjør det så.. såå lager jeg et design i tabeller! MOHAHAAHAHAHAHAA! :devil:

:p

Skrevet
Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre.  Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". :innocent: 

7458467[/snapback]

Skal du ha deng? Jeg har ansenitet, og kødde du med tråden min så kødder jeg med deg :wee:

Skrevet
Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre.  Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". :innocent: 

7458467[/snapback]

Skal du ha deng? Jeg har ansenitet, og kødde du med tråden min så kødder jeg med deg :wee:

7458920[/snapback]

Ansiennitet? Jeg synes det stod januar 2002 under mitt nick. :wee:

Skrevet
Hvilken del av hardware har dere problemer med å forstå? :)

7457163[/snapback]

Med god software, vil du overleve dårlig hardware. Selv har jeg overlevd to-tre diskkrasj uten å miste noe særlig data. Tilsvarende i Win eller OS X hadde medført full reformat, og en halv terrabyte med snacks bortevekke. :)

Skrevet
Jeg brukte GetDataBack og fikk tilbake alt jeg trengte. I windows :)

7459099[/snapback]

Har gjort det 3 ganger selv, før det så kjørte jeg Knoppix for å redde filene :thumbdown:

Skrevet
Med god software, vil du overleve dårlig hardware.

Hardwaren skal være bra nok, bare ikke helt samarbeidsvillig.

Jeg også tviler på at Tor betalte noe for GetDataBack, forresten. :p

Robbie/enden: Kan jo skaffe oss stor 'W', da.

Skrevet

webkafeen har alltid vært - og skal alltid være - i lowercase. CamelCase skal ikke få infisere webkafeen også...

Og hvordan funker GetDataBack om boot-disken er korrupt, og du ikke er i stand til å boote OSet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...