Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Edit: OnExit / OnUnfocus eller noe feature lixxom - kjedelig om formen er useless om noen «tab»'er seg i gjennom :p

er det ikke sånn det funker?:

<input value="hello" onfocus="this.value('world');" onblur="this.value('hello');" />

 

Koden din funka ikke, så googlet onblur og lekte litt, men nå reset'es value uansett om jeg har skrevet ny tekst der eller ikke :p

 

><input type="text" value="First Name" onfocus="this.value='';" onblur="this.value='First Name';this.onfocus=null">

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke verdien da bli "Hei" selv om du har skrevet noe i den, Henrik? ;)

5799337[/snapback]

Sånn:

 

<script>
function e_blur(o) {
if(o.value == '') { o.value = 'tekst'; }
}
</script> 

<input type="text" value="tekst" onFocus="this.value=''" onBlur="e_blur(this);">

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

wayofftopic:

 

noen som husker å ha sett en side med en guide for bruk av itunes med flere ipods osv? Jeg har lyst å ha alle mp3ene mine i Itunes for det er så enkelt å flytte sanger til spillelister. Eneste problemet er at jeg har mangfoldige gb med musikk og har ikke plass til alt på ipoden (har heller ikke lyst å ha all musikken der). Finnes det en måte å ha flere "profiler" , eller finnes det andre program som funker like lett? Jeg har ihvertfall ikke fått winamp til å funke på den måten med spillelister.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Du kan få iTunes til å bare oppdatere iPodden med én (eller flere) spillelister hvis du vil. Den musikken du vil ha på iPodden, legger du i denne spillelista. iTunes har også funksjoner for å velge ut de sangene som du sannsynligvis ville ha valgt å legge på ipodden, når det ikke er plass til alle.

Lenke til kommentar

Fin metode det der, Mikka, brukt den et par ganger (bøffa ideen til Arve om bakgrunnsgrid på russesida før jeg fant på noe eget :p)

 

Men er det virkelig så plankekjøring som du skal ha det til i artikkelen? Sist jeg prøvde var det en del prøving og feiling som skulle til, og hvor mønsteret skulle starte i forhold til toppen av viewport måtte justeres, husker jeg, for at mønsteret skulle passe...

Lenke til kommentar
Kunne gjerne tenkt meg at du fekk litt finare IRI-struktur på den sida di, da. :)

5801911[/snapback]

Det kommer! :)

 

Men er det virkelig så plankekjøring som du skal ha det til i artikkelen? Sist jeg prøvde var det en del prøving og feiling som skulle til, og hvor mønsteret skulle starte i forhold til toppen av viewport måtte justeres, husker jeg, for at mønsteret skulle passe...

Jeg er ganske sikker på at det er så enkelt som jeg skal ha det til, ja. Slet ganske mye med dette selv. Ble mye prøving og feiling første gangen jeg gjorde det.

 

 

Takk, forøvrig.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...