Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser du går på NITH, Loomy - hvilken linje? Er det bra? :)

 

Går på Bachelor Informasjonsteknologi. Begynte altså før de kom med webkommunikasjon, spillprogrammering og disse mer spesialiserte linjene (1. året er uansett rimelig identisk).

 

Og ja; det er meget bra :D

Lenke til kommentar
ehm, jeg må desverre si at jeg ikke har særlig peiling på tabbeler, men har du angitt bildet til tabbellen i htmlen? Prøv å ha så lite "design" i htmlen så mulig å styr alt som har med design og utseende med css.

5811959[/snapback]

 

Fikk fikset det ved hjelp av en kamerat. Var bare jeg som hadde litt for simpel css. Men nå funket det i alle fall. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Og det er i alle fall ikke WoW :p

 

Fare for å bli skutt nå, men WoW er egentlig et drittspill :wee:

5812905[/snapback]

WOW har jeg faktisk aldri vært borti og kommer ikke til å anskaffe meg det heller. Orker ikke et spill som krever så mye tid av en person for at det skal bli gøy.

Lenke til kommentar

PrintScreen, lim inn i f.eks. PS, velg pipetteverktøyet, trykk på den ønskede delen av nettsida, dobbeltklikk på forgrunnsfargen - der har du fargekoden, i flere formater.

 

Edit: ... og hvis nettsida bruker CSS, og farga du skal ha ikke er i et bilde, kan du jo finne den ved å se i CSS.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Evt. en helt vanlig metode, ikke den enkleste, f.eks. finnes det en extension til Firefox som gjør det hele mye enklere.

 

... Men jeg bruker alltid metoden jeg beskrev :p

 

Edit: La ikke merke til at oleeid sa noe i mellom. Man får mer å velge mellom om man bruker PS, da ;)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...