Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare*

5718790[/snapback]

 

Planlegg godt, så slipper du å kode om igjen senere. :) Skriv kravspec, diagrammer og kjør på, så vil du ende opp med å bruke litt tid på designprosessen, men du vil slippe å måtte skrive om halve systemet fordi det ble funnet en designfeil. ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale noen som tilbyr domene og webhotell med MYE plass til en billig penge? Gjerne et sted hvor det er stabilt å ha siden lagt ut også (tre polske lumske tenåringer som har fyrt opp en server i naboens garasje kan dermed utelukkes allerede nå).

 

Kunne selvsagt tatt meg bryet å søke etter det, men har en viss formaning om at dette er i endring hele tiden, så litt oppdaterte tips hadde jeg satt stor pris på :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale noen som tilbyr domene og webhotell med MYE plass til en billig penge? Gjerne et sted hvor det er stabilt å ha siden lagt ut også (tre polske lumske tenåringer som har fyrt opp en server i naboens garasje kan dermed utelukkes allerede nå).

 

Kunne selvsagt tatt meg bryet å søke etter det, men har en viss formaning om at dette er i endring hele tiden, så litt oppdaterte tips hadde jeg satt stor pris på  :thumbup:

5719487[/snapback]

www.dreamhost.com

Så finner du en key som gjør at det blir billig ;)

Lenke til kommentar
Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare*

5718790[/snapback]

 

Planlegg godt, så slipper du å kode om igjen senere. :) Skriv kravspec, diagrammer og kjør på, så vil du ende opp med å bruke litt tid på designprosessen, men du vil slippe å måtte skrive om halve systemet fordi det ble funnet en designfeil. ;)

5718825[/snapback]

Jepp, er akkurat derfor eg bestemte meg for å gjere dette, og det lønner seg, uten tvil. :)

Lenke til kommentar
Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare*

5718790[/snapback]

blog/nyhetsscript eller cms du holder på med? eller begge?

5720284[/snapback]

Publiseringssystemet til fourmargins.com

 

 

Equerm: Haha! Begynner å bli nokre år sida det der, ja. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...