Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

btw, noen som vet noe om touchscreen er noe å gå for?

 

tenkt å kjøpe en liten en for kontrollering av musikk. Altså, virker touchetingen eller er det bare bull?

 

edit: virker ikke som om noen medium stor touchscreens var så utbredt blandt nettbutikker... hvis noen finner noen blir jeg glad om jeg får se en link :)

 

eidt: holy shit! sånn må jeg ha: http://www.youtube.com/watch?v=zp-y3ZNaCqs

Endret av MC2
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at de krevde så mye skills i PHP og SQL hadde det vært morro å flyttet til London, ja.. Søkt og hørt om de kunne ventet til etter 20. juni... :p

 

Eller noe ^_^

5711717[/snapback]

 

Jeg skal til London om to uker. PHP og SQL kan jeg også. Kan vel ta meg en tur innom? :p

 

Buyz0r teh new m0n!t0r? :p

 

CRT-skjermer er jo ikke akkurat det dyreste lenger :)

5712404[/snapback]

 

Øyh! CRT-skjermer er herlige beist. Selv har jeg en god, 30-kilos 21-tommer som er fin til å varme opp rommet med når det er litt kaldt i huset. Og jo, gode 21-tommers trinitron-skjermer er enda ikke blitt direkte billige. ;) Og så vidt jeg vet får du ikke bedre oppløsning enn den en 21-tommers CRT kan gi. LCDer får du ikke høyere enn 1920x1200, og da koster dem over 10 000. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
padding/margin? Og text-align: center på overskriftene?

 

Argh! Skjermen er heelt, som jorgis ville sagt, gnøkket! Må holde inne på-knappen for at den skal vise skjermbildet :(

5712362[/snapback]

Fikk det til. Hvordan sentrerer jeg hele greien nå da? Med bakgrunnsbilder og alt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...