Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg ser med skrift her nå. Men farger som er matte, og litt sånn mellomting av lyst og mørkt, funker sjeldent. Du kunne jo ha prøvd deg fram med noe litt mer lysere, eller gå for det mørke med farger som #444 og #272727. Syns bare fargene du bruker nå er litt matte og kjedelige, det er nok kanskje gråfargene som gjør det litt matt.

Lenke til kommentar

Hei. Er det mulig å lage en vertical meny med en submeny som "expander" når du holder over en ting i hovedmenyen? Noen som vil sparke meg i riktig rettning?

 

EKS:

Når man ikke holder over menyen:

Hovedmeny 1

Hovedmeny 2

Hovedmeny 3

Hovedmeny 4

Hovedmeny 5

Hovedmeny 6

 

Når du holder over "Hovedmeny 4"

Hovedmeny 1

Hovedmeny 2

Hovedmeny 3

Hovedmeny 4

-submeny1

-submeny2

-submeny3

Hovedmeny 5

Hovedmeny 6

 

----

 

Jeg regner med det er mulig å bruke javascript til å få submenyen til å henge igjen 0,25sek hvis du flytter musa bort?

Lenke til kommentar
Noen som har innvendinger å komme med til websida til ungdomsbedriften våres? Ris og ros tas i mot :)

 

http://www.dropsen-ub.com

5439458[/snapback]

Kjempegodt eller veldig godt blir bedre enn kjempe godt.

Syns egentlig siden var ganske så fin jeg. :)

 

Edit: la ikke merke til det i starten, men de firkantene på toppen og i bunnen skriker jo PS med en gang.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Sånn kodemessig er jeg ikke så flink, men kan sikkert gjøre det "øverste" om til HTML 4.01, har nok brukt en "mal" fra andre ting jeg har...

 

Har noen tips til hva jeg evt. kan putte inn på siden for at den skal ha mere med drops å gjøre da? (har prøvd på noe, men fjernet det da det ble for mye dill)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...