Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, klar over at tables er feil bruk, men jeg gidder ikke gjøre noe mer ut av det. Du trenger ikke oppføre deg som en drittsekk og ikke hjelpe meg når du sikkert har kompetanse pga en liten bagatell. Menyen er forsåvidt av "divs"

5429016[/snapback]

At noen påpeker at du koder feil betyr ikke at de er drittsekker. Dersom du vet at tabeller er galt kan en jo undre på hvorfor du i det hele tatt bruker det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV
c++ er også digg da :D

5428790[/snapback]

 

C++ er digg, men på web ligger det på ryggen og klarer ikke å reise seg. CGI-dagene er offisiellt over. :)

5429132[/snapback]

 

Det ser naa ut som om FastCGI er paa full vei inn igjenn (faktisk ogsaa inn i Apache som default) dog ikke paa grunn av C++ men Ruby :p

Lenke til kommentar
Går det an å angi <title></title> ved help av css? Tanken er at visst eg ville forandre det som står der, så er det nok å redigere css fila, sånn at eg slepp å editere kvar einaste side.

5428730[/snapback]

 

PHP er din venn. :)

5428785[/snapback]

 

Korleis?

5429781[/snapback]

Ved at du bruker PHP til å skrive ut hva som skal stå mellom <title> og </title> :)

Lenke til kommentar
Eventuelt ASP.net hvor du kan bruke C++ =)

5429169[/snapback]

C# kanskje? Finnes det seriøst utviklere som bruker C++ i .NET?

5429622[/snapback]

Sier ikke at folk bruker det, men du kan gjøre det. :p

Er vel VB eller C# som ASP.net skrives i.

 

Jorgis: Det blir vel noe annet. :p

 

Edit: ASP er dårlig, ASP.net er litt bedre, dessuten så er det jo folk som bruker Access *grøsse* når du utvikler store websider, der driter folk seg ut.

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Går det an å angi <title></title> ved help av css? Tanken er at visst eg ville forandre det som står der, så er det nok å redigere css fila, sånn at eg slepp å editere kvar einaste side.

5428730[/snapback]

 

PHP er din venn. :)

5428785[/snapback]

 

Korleis?

5429781[/snapback]

 

Hvis du bruker et include script så kan du bruke php til å hente title fra artikkel/side overskriften. Hvis du søker på php forumet finner du et helt include script noen har laget som har denne funksjonen.

Lenke til kommentar
Fargene da? Og Kenneth: siden din er jo en stor tabell.

5433906[/snapback]

 

Det er jo bare grunnnen, hvis du refererte til meg og farger...

 

Jeg bruker tabeller. Har aldri lært meg å lage sider uten det. Men det er tre sider da. Både footer og header er "php include". Og det ser ut til at det er her IE sliter. I skillet mellom de tre sidene altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...