Gå til innhold

Løst; kjøpt CF leser - Tilbakeføre bilder fra pc til kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har Canon EOS 400D og ønsker å tilbakeføre bilder fra pc til CF kortet i kameraet. Er dette mulig uten kortleser, som jeg ikke har ?

 

Er det ikke utgang til pc på selve kameraet? I såfall fulgte det med en sånn kabel med en usb på som du setter inn i pc-en og den andre delen setter du inni i kameraet.

Lenke til kommentar
Jeg har Canon EOS 400D og ønsker å tilbakeføre bilder fra pc til CF kortet i kameraet. Er dette mulig uten kortleser, som jeg ikke har ?

 

Er det ikke utgang til pc på selve kameraet? I såfall fulgte det med en sånn kabel med en usb på som du setter inn i pc-en og den andre delen setter du inni i kameraet.

Jo jeg bruker USB kablen ved overføring fra kamera til pc, men problemet er hvordan jeg kan overføre bildene fra pc til kameraets minnebrikke, dette finner jeg ikke ut av

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De aller fleste lagringsenheter kommer opp som en egen disk stasjon i Min Datamaskin når du kobler den til men USB. Om du har Min Datamaskin oppe når du kobler til kamera, burde du ganske straks se dette sprette opp.

 

Klart det er mulig Canon har et eget system, men det ville overraske meg.

 

Gå dermed inn på disken i Min Datamaskin, og legg bildene inn i mappen som alle de andre bildene ligger i. Ikke i bunnen av disken med andre ord. (Om du vil de skal synes i displayet, i alle fall. om ikke, spiller det ingen rolle)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...