Gå til innhold

Haze, kraftig utsatt

Nimrad

Anbefalte innlegg

Skrevet
Unfortunately, the news was not all good: Haze, the PS3-exclusive shooter from Free Radical, has been delayed once again. Originally set for release in early 2007, the game is now down in the schedule to ship sometime in Ubisoft's 2008-09 fiscal year--meaning the game could launch as late as March 31, 2009.

kilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har egentlig vært veldig interessert i dette spillet siden jeg hørte det var free radical som sto bak. men så mye som det blir utsatt mister jeg interessen. et spill som blir utsatt kan jo også bety at vi får et solid spill!

Skrevet (endret)

Sikkert eit kjempegodt valg.

Spillet har aldri sett kjempe bra ut, og faller litt i mellom stolene sammenlignet med PS3 sin line-up neste år. Coop-delen fikser jo FOM2 med sin ellers vanvittige online del.

Endret av Mala
Skrevet

Hvordan går det an å bomme med 6 måneder på en utgivelsedato?

Utgivelsedatoer skulle ikke vært lov. Blir bare sint når utviklerne klarer å bomme med 2 år på et spill. Da lyger de til oss og seg selv.

Skrevet

er time shift så dårlig da?

Irriterende at man bygger opp forventningene så tidlig da. Tror jeg kommer til å bli lei av hele spillet lenge før det kommer ut. Nesten som med GTA IV...

Skrevet (endret)

Syns ikke timeshift var så gale jeg. Det hadde sine mangler vist du setter det opp mot cod4 f.eks Men alt i alt satt jeg ikke og kjedet meg. Helt ok fps syns nå jeg. Haze derimot hadde jeg gledet meg til, så dette var jo litt kipt

Endret av sir-ivar
Skrevet
Har ingen tro på spillet her uansett, fører jo ingenting nytt til sjangeren og blir garantert ikke like interessant som Halo.

Er det på tide å skaffe seg briller, eller leser jeg rett her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...